Odpowiedz

Moje ING Mobile Android

Cześć,

 

pobrałem wczoraj aplikację Moje ING Mobile na telefon (Moto E 2 Gen, Android 6.0) - aplikację aktywowałem, chwilę się pobawiłem, w ciągu dnia pojawiło się parę operacji, a co za tym idzie powiadomień. Wszystko działało, byłem wręcz zachwycony. Dziś rano dwa powiadomienia - ale nie klikałem w nie, usunąłem z paska powiadomień. I... Chwilę temu próbowałem się zalogować, a ekran stoi w miejscu - wyświetla tylko saldo, nie da się przesunąć, kliknąć w "zaloguj" albo "kontakt". Przy czym system nie wychwytuje jej jako niedziałającej. Odinstalowałem, przeczyściłem pamięć podręczną, zakazałem przywracania kopii zapasowej z chmury i... aplikacja pobiera się, otwieram, ale dalej jest "sztywna".

Także ogarnij się drogie ING, bo serwis wprawdzie RWD i śmiga na przeglądarce (zaryzykowałbym, że lepiej niż w tej aplikacji), ale powiadomień nie da się tam włączyć. Poza tym widziałem w sklepie Play co najmniej jeden komentarz z tym samym problemem, więc wnioskuję, że problem chyba nie jest jednostkowy. 

A póki co aplikacja wylatuje z telefonu.

 

Pozdrawiam
Arslan

Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 1 z 91 (21 541 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Problem o którym piszesz, mógł wynikać z przejściowych trudności z dostępem do bankowości internetowej oraz mobilnej, które mieliśmy ostatnio w naszym banku. Jeżeli w dalszym ciągu, będziesz miał problem z poprawnym działaniem aplikacji, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy czym to jest spowodowane.

Odpowiedz
0 Lajków
DariuszK
Były moderator
Były moderator icon
28
5
25-03-2016
Wiadomość 2 z 91 (21 475 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Faktycznie mogło być tak jak piszesz - nazajutrz od opisanego problemu wszystko było już w porządku. Może warto byłoby skonfigurować aplikację tak, żeby pokazywał po prostu jakiś komunikat o błędzie, a nie była "statyczna"? Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 3 z 91 (21 401 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

@arslanDziękujemy za sugestię Emotikon: Szczęśliwy Pracujemy nad taką zmianą. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 4 z 91 (21 334 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Zainstalowałem nową aplikację na Z3 z Andkiem 6.0
Wolna, muli, mysli długo. Brak jej optymalizacji.
I druga sprawa - dlaczego przy wpisywaniu PINu - nie wyskakuje mi jak w starej klawiatura tylko numeryczna a cała taka jak do pisania smsów??
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
50
03-02-2016
Wiadomość 5 z 91 (21 252 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

[ Edytowane ]
Właśnie zainstalowałem apkę. Nie nadaje się do użytkowania,
każdą zainicjowaną operację mieli ok. 7-10 sekund. Czy to ma sens? Zamiast wykonać szybko przelew, oglądam obracające się kółeczka... z powodu prędkości działania wracam do starej apki, może i nie ma design nowoczesnego ale przynajmniej działa płynnie, szybko i mniej kliknięć trzeba wykonać w przypadku przelewu ;-)
Telefon sony Xperia android 5.1.1
Odpowiedz
0 Lajków
pepto
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
19
1
17-04-2016
Wiadomość 6 z 91 (21 241 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Aplikacja strasznie zamula. Korzystam ze smartfonu Z3 Compact i niestety nie da się jej używać.

O wiele sprawniej działa wersja mobilna w przeglądarce.

 

Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 7 z 91 (21 192 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

@pepto @mczekaj pracujemy nad poprawieniem wydajności aplikacji.
@viggen nie planujemy wprowadzenia klawiatury numerycznej.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 8 z 91 (21 081 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Ok, super.
Bardzo proszę rozważyć usunięcie imienia i nazwiska z podglądu stanu konta przed logowaniem. Skąd wogóle taki pomysł. Każdy wie jak się nazywa, w przypadku kradzieży telefonu złodzieje mają telefon, info gdzie konto bankowe a dzięki apce Ing poznają jeszcze imię i nazwisko właściciela. Przecież wystarczy nazwa konta np. direct etc.

Pozdrawiam
pepto
Odpowiedz
0 Lajków
pepto
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
19
1
17-04-2016
Wiadomość 9 z 91 (21 050 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android


MarcinBa pisze:

pracujemy nad poprawieniem wydajności aplikacji.
@viggen nie planujemy wprowadzenia klawiatury numerycznej.


Nad wydajnością popracujcie i to szybko. Wejście na nową na www przez starą - działa bardzo dobrze. 

Nowa - muli, długo się ładuje. Nigdy takiej wolnej aplikacji na telefonie nie miałem. 

 

Co do klawiatury. 

W starej wersji (jeszcze działającej) przy wpisywaniu loginu wyskakuje cała klawiatura. Podczas wpisywania PINu - tylko numeryczna. 

W nowej wersji miało być ułatwienie w logowaniu. 

Dlaczego zatem w nowej podczas wpisywania PINu mamy całą klawiaturę alfanumeryczną??? I dlaczego nie zamierzacie tego zmienić, aby była tylko sama numeryczna? 

Przecież to nie jest ułatwienie logowania. Dla mnie bezsensu!

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
50
03-02-2016
Wiadomość 10 z 91 (20 988 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy