Wrzucę odpowiedź w razie jakby ktoś kiedyś wylądował tu przez Google. Na plus należy zaliczyć szybkość reakcji, co do meritum mogę się zgodzić, bo pizzaportalowa aplikacja otwierała stronę - przetestuję w wolnej chwili z innymi bankami, które mają 3D-Secure czy tam dzieje się podobnie.
A oto odpowiedź:
Szanowny Panie,
taki komunikat pojawia się w przypadku, kiedy nastąpiło błędne kodowanie znaków w p
w ostatnim czasie dwa razy próbowałem zapłacić Visą debetową poprzez aplikację Pizzaportalu - dwa razy nieskutecznie, mimo poprawnie wprowadzonego smsa otrzymywałem komunikat, że niestety "moja tożsamość nie może zostać potwierdzona" i prośba o kontakt z infolinią. Dodam, że operatorem płatności jest Dotpay - w tej samej aplikacji pay-by-link ING idzie normalnie. Czy komuś przydarzyło się c
Faktycznie mogło być tak jak piszesz - nazajutrz od opisanego problemu wszystko było już w porządku. Może warto byłoby skonfigurować aplikację tak, żeby pokazywał po prostu jakiś komunikat o błędzie, a nie była "statyczna"?
Jako iż jestem na świeżo po przerobieniu procedury otwarcia - inPost dzwoni dzień przed doręczeniem, żeby umówić godzinę. Kurierowi pokazuje się tylko dowód, ksero niepotrzebne.
pobrałem wczoraj aplikację Moje ING Mobile na telefon (Moto E 2 Gen, Android 6.0) - aplikację aktywowałem, chwilę się pobawiłem, w ciągu dnia pojawiło się parę operacji, a co za tym idzie powiadomień. Wszystko działało, byłem wręcz zachwycony. Dziś rano dwa powiadomienia - ale nie klikałem w nie, usunąłem z paska powiadomień. I... Chwilę temu próbowałem się zalogować, a ekran stoi w miejscu