Odpowiedz

Odrzucone 3D-Secure

Cześć,

 

w ostatnim czasie dwa razy próbowałem zapłacić Visą debetową poprzez aplikację Pizzaportalu - dwa razy nieskutecznie, mimo poprawnie wprowadzonego smsa otrzymywałem komunikat, że niestety "moja tożsamość nie może zostać potwierdzona" i prośba o kontakt z infolinią. Dodam, że operatorem płatności jest Dotpay - w tej samej aplikacji pay-by-link ING idzie normalnie. Czy komuś przydarzyło się coś podobnego?  

Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 1 z 4 (8 997 wyświetleń)

Re.: Odrzucone 3D-Secure

Możemy sprawdzić powód odrzucenia autoryzacji 3D Secure.

Skontaktuj się z nami, proszę: 32 357 00 12 lub wyślij wiadomość przez bankowość internetową. Konsultant zweryfikuje, dlaczego płatność nie doszła do skutku.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 969 wyświetleń)

Re.: Odrzucone 3D-Secure

Super, to prześlę wiadomość przez Moje ING Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 3 z 4 (8 923 wyświetleń)

Re.: Odrzucone 3D-Secure

Wrzucę odpowiedź w razie jakby ktoś kiedyś wylądował tu przez Google. Na plus należy zaliczyć szybkość reakcji, co do meritum mogę się zgodzić, bo pizzaportalowa aplikacja otwierała stronę - przetestuję w wolnej chwili z innymi bankami, które mają 3D-Secure czy tam dzieje się podobnie.

A oto odpowiedź:

Szanowny Panie,

taki komunikat pojawia się w przypadku, kiedy nastąpiło błędne kodowanie znaków w przeglądarce mobilnej. Przeglądarki na urządzeniach mobilnych nie są często dostosowane do obsługi strony, na której wpisuje Pan kodautoryzacyjny.

Zachęcam do zmiany domyślnej przeglądarki na telefonie lub wyczyszczenia plików Cookies i plików tymczasowych. Gdyby sytuacja się powtórzyła, zalecam aby dokonywał Pan transakcji internetowych przy pomocy komputera.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 4 z 4 (8 906 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy