- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Odrzucone 3D-Secure
11-08-2016 18:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć,
w ostatnim czasie dwa razy próbowałem zapłacić Visą debetową poprzez aplikację Pizzaportalu - dwa razy nieskutecznie, mimo poprawnie wprowadzonego smsa otrzymywałem komunikat, że niestety "moja tożsamość nie może zostać potwierdzona" i prośba o kontakt z infolinią. Dodam, że operatorem płatności jest Dotpay - w tej samej aplikacji pay-by-link ING idzie normalnie. Czy komuś przydarzyło się coś podobnego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-08-2016 08:21
Re.: Odrzucone 3D-Secure
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możemy sprawdzić powód odrzucenia autoryzacji 3D Secure.
Skontaktuj się z nami, proszę: 32 357 00 12 lub wyślij wiadomość przez bankowość internetową. Konsultant zweryfikuje, dlaczego płatność nie doszła do skutku.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-08-2016 17:24
Re.: Odrzucone 3D-Secure
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-08-2016 19:56
Re.: Odrzucone 3D-Secure
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wrzucę odpowiedź w razie jakby ktoś kiedyś wylądował tu przez Google. Na plus należy zaliczyć szybkość reakcji, co do meritum mogę się zgodzić, bo pizzaportalowa aplikacja otwierała stronę - przetestuję w wolnej chwili z innymi bankami, które mają 3D-Secure czy tam dzieje się podobnie.
A oto odpowiedź:
Szanowny Panie,
taki komunikat pojawia się w przypadku, kiedy nastąpiło błędne kodowanie znaków w przeglądarce mobilnej. Przeglądarki na urządzeniach mobilnych nie są często dostosowane do obsługi strony, na której wpisuje Pan kodautoryzacyjny.
Zachęcam do zmiany domyślnej przeglądarki na telefonie lub wyczyszczenia plików Cookies i plików tymczasowych. Gdyby sytuacja się powtórzyła, zalecam aby dokonywał Pan transakcji internetowych przy pomocy komputera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość