11-08-2016 18:14
Cześć,
w ostatnim czasie dwa razy próbowałem zapłacić Visą debetową poprzez aplikację Pizzaportalu - dwa razy nieskutecznie, mimo poprawnie wprowadzonego smsa otrzymywałem komunikat, że niestety "moja tożsamość nie może zostać potwierdzona" i prośba o kontakt z infolinią. Dodam, że operatorem płatności jest Dotpay - w tej samej aplikacji pay-by-link ING idzie normalnie. Czy komuś przydarzyło się coś podobnego?
12-08-2016 08:21
Możemy sprawdzić powód odrzucenia autoryzacji 3D Secure.
Skontaktuj się z nami, proszę: 32 357 00 12 lub wyślij wiadomość przez bankowość internetową. Konsultant zweryfikuje, dlaczego płatność nie doszła do skutku.
12-08-2016 17:24
12-08-2016 19:56
Wrzucę odpowiedź w razie jakby ktoś kiedyś wylądował tu przez Google. Na plus należy zaliczyć szybkość reakcji, co do meritum mogę się zgodzić, bo pizzaportalowa aplikacja otwierała stronę - przetestuję w wolnej chwili z innymi bankami, które mają 3D-Secure czy tam dzieje się podobnie.
A oto odpowiedź:
Szanowny Panie,
taki komunikat pojawia się w przypadku, kiedy nastąpiło błędne kodowanie znaków w przeglądarce mobilnej. Przeglądarki na urządzeniach mobilnych nie są często dostosowane do obsługi strony, na której wpisuje Pan kodautoryzacyjny.
Zachęcam do zmiany domyślnej przeglądarki na telefonie lub wyczyszczenia plików Cookies i plików tymczasowych. Gdyby sytuacja się powtórzyła, zalecam aby dokonywał Pan transakcji internetowych przy pomocy komputera.
Dzień dobry,
Posiadam kredyt hipoteczny w ING jako osoba prywatna, założyłam jednoosobową działalność gospodarczą, czy mogę ją zarejestrować pod adresem nieruchomości, która jest przedmiotem kredytu hi
Musado2. Nieprawda. Chyba że 500, 1000 zł to większa gotówka.
30-03-2023