Odpowiedz

Odrzucone 3D-Secure

Cześć,

 

w ostatnim czasie dwa razy próbowałem zapłacić Visą debetową poprzez aplikację Pizzaportalu - dwa razy nieskutecznie, mimo poprawnie wprowadzonego smsa otrzymywałem komunikat, że niestety "moja tożsamość nie może zostać potwierdzona" i prośba o kontakt z infolinią. Dodam, że operatorem płatności jest Dotpay - w tej samej aplikacji pay-by-link ING idzie normalnie. Czy komuś przydarzyło się coś podobnego?  

Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 1 z 4 (10 016 wyświetleń)

Re.: Odrzucone 3D-Secure

Możemy sprawdzić powód odrzucenia autoryzacji 3D Secure.

Skontaktuj się z nami, proszę: 32 357 00 12 lub wyślij wiadomość przez bankowość internetową. Konsultant zweryfikuje, dlaczego płatność nie doszła do skutku.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (9 988 wyświetleń)

Re.: Odrzucone 3D-Secure

Super, to prześlę wiadomość przez Moje ING Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 3 z 4 (9 942 wyświetleń)

Re.: Odrzucone 3D-Secure

Wrzucę odpowiedź w razie jakby ktoś kiedyś wylądował tu przez Google. Na plus należy zaliczyć szybkość reakcji, co do meritum mogę się zgodzić, bo pizzaportalowa aplikacja otwierała stronę - przetestuję w wolnej chwili z innymi bankami, które mają 3D-Secure czy tam dzieje się podobnie.

A oto odpowiedź:

Szanowny Panie,

taki komunikat pojawia się w przypadku, kiedy nastąpiło błędne kodowanie znaków w przeglądarce mobilnej. Przeglądarki na urządzeniach mobilnych nie są często dostosowane do obsługi strony, na której wpisuje Pan kodautoryzacyjny.

Zachęcam do zmiany domyślnej przeglądarki na telefonie lub wyczyszczenia plików Cookies i plików tymczasowych. Gdyby sytuacja się powtórzyła, zalecam aby dokonywał Pan transakcji internetowych przy pomocy komputera.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 4 z 4 (9 925 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy