22-06-2016 15:23
Cześć,
pobrałem wczoraj aplikację Moje ING Mobile na telefon (Moto E 2 Gen, Android 6.0) - aplikację aktywowałem, chwilę się pobawiłem, w ciągu dnia pojawiło się parę operacji, a co za tym idzie powiadomień. Wszystko działało, byłem wręcz zachwycony. Dziś rano dwa powiadomienia - ale nie klikałem w nie, usunąłem z paska powiadomień. I... Chwilę temu próbowałem się zalogować, a ekran stoi w miejscu - wyświetla tylko saldo, nie da się przesunąć, kliknąć w "zaloguj" albo "kontakt". Przy czym system nie wychwytuje jej jako niedziałającej. Odinstalowałem, przeczyściłem pamięć podręczną, zakazałem przywracania kopii zapasowej z chmury i... aplikacja pobiera się, otwieram, ale dalej jest "sztywna".
Także ogarnij się drogie ING, bo serwis wprawdzie RWD i śmiga na przeglądarce (zaryzykowałbym, że lepiej niż w tej aplikacji), ale powiadomień nie da się tam włączyć. Poza tym widziałem w sklepie Play co najmniej jeden komentarz z tym samym problemem, więc wnioskuję, że problem chyba nie jest jednostkowy.
A póki co aplikacja wylatuje z telefonu.
Pozdrawiam
Arslan
25-06-2016 15:44
Problem o którym piszesz, mógł wynikać z przejściowych trudności z dostępem do bankowości internetowej oraz mobilnej, które mieliśmy ostatnio w naszym banku. Jeżeli w dalszym ciągu, będziesz miał problem z poprawnym działaniem aplikacji, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy czym to jest spowodowane.
28-06-2016 00:08
Faktycznie mogło być tak jak piszesz - nazajutrz od opisanego problemu wszystko było już w porządku. Może warto byłoby skonfigurować aplikację tak, żeby pokazywał po prostu jakiś komunikat o błędzie, a nie była "statyczna"?
29-06-2016 09:29
@arslanDziękujemy za sugestię Pracujemy nad taką zmianą.
01-07-2016 23:55
02-07-2016 00:50 | Edytowano: 02-07-2016 00:52
02-07-2016 09:14
Aplikacja strasznie zamula. Korzystam ze smartfonu Z3 Compact i niestety nie da się jej używać.
O wiele sprawniej działa wersja mobilna w przeglądarce.
03-07-2016 08:29
03-07-2016 10:18
03-07-2016 13:14
MarcinBa pisze:pracujemy nad poprawieniem wydajności aplikacji.
@viggen nie planujemy wprowadzenia klawiatury numerycznej.
Nad wydajnością popracujcie i to szybko. Wejście na nową na www przez starą - działa bardzo dobrze.
Nowa - muli, długo się ładuje. Nigdy takiej wolnej aplikacji na telefonie nie miałem.
Co do klawiatury.
W starej wersji (jeszcze działającej) przy wpisywaniu loginu wyskakuje cała klawiatura. Podczas wpisywania PINu - tylko numeryczna.
W nowej wersji miało być ułatwienie w logowaniu.
Dlaczego zatem w nowej podczas wpisywania PINu mamy całą klawiaturę alfanumeryczną??? I dlaczego nie zamierzacie tego zmienić, aby była tylko sama numeryczna?
Przecież to nie jest ułatwienie logowania. Dla mnie bezsensu!
Powyższa rata brzmi jak informacja od laika dla laika.
Najem jest korzystniejszy finansowo na krótką metę. Płacisz za usługę korzystania z samochodu. Po zakończeniu najmu oddajesz auto i możesz wziąć n
... 29-01-2025Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za