Aplikacja mobilna

Odpowiedz

BLIK - przelew na telefon

Witam,

 

Bardzo często korzystam z przelewu BLIK na telefon ze względu na błyskawiczny czas realizacji, mam z tym jednak pewien problem.

Problemem jest wprowadzanie numeru telefonu do przelewu, nie znam wszystkich na pamięć.

Warto byłoby dodać do aplikacji mobilnej ING, opcję dodania numeru z kontaktów w telefonie, jest to stosowane w aplikacjach innych banków i znacznie ułatwia korzystanie z usługi.

 

Pozdrawiam

Marcin

Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 1 z 8 (22 796 wyświetleń)

Re.: BLIK - przelew na telefon

@mczekaj Dziękujemy za przekazane sugestie. Faktycznie obecnie nie ma takiej możliwości, możesz ewentualnie zminimalizować aplikacjię a następnie skopiować numer telefonu.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 8 (22 742 wyświetleń)

Re.: BLIK - przelew na telefon

@mczekaj dziękujemy za sugestię. Planujemy wporwadzić taką funkcjonalność w I połowie tego roku.

 

pozdrawiam,

Natalia 

NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 3 z 8 (22 631 wyświetleń)

Re.: BLIK - przelew na telefon

[ Edytowane ]

No takie przelewy są bardzo wygodne.

Odpowiedz
0 Lajków
Walo331
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
18-01-2017
Wiadomość 4 z 8 (22 352 wyświetleń)

Przelew za pomocą Blika na numer telefonu

[ Edytowane ]
Witam
Jeśli już był ten temat to przepraszam ale się nie dokopałem.
Dlaczego podczas przelewu za pomocą Blik w aplikacji mobilnej dla IPhone (na Androidzie nie wiem bo nie korzystam) trzeba wpisywać numery telefonu ręcznie ??
Aplikacja powinna sama "zaciągać" kontakty lub umożliwiać taka funkcje np
a) Wpisz numer telefonu
B) wybierz numer telefonu ze swoich kontaktów

Obecnie dzisiaj nie korzystam właśnie z tego powodu z przelewów na numery telefonu bo kopiowanie lub wpisywanie za każdym razem ręcznie numeru telefonu jest po prostu bez sensu, jeśli nie nazwać tego - bardzo niekomfortowe

Czy ING przewiduje jakieś zmiany w tym kierunku?
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 5 z 8 (22 323 wyświetleń)

Re.: Przelew za pomocą Blika na numer telefonu

@viggen Możliwość wybierania numerów telefonów bezpośrednio z książki telefonicznej podczas wykonywania przelewu na telefon będzie bez wątpienia dużym atutem. Planujemy wprowadzić taką funkcjonalność w najbliższych aktualizacjach.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 6 z 8 (22 283 wyświetleń)

Re.: Przelew za pomocą Blika na numer telefonu

[ Edytowane ]

@ŁukaszW W obecnej wersji aplikacji jest możliwość wybierania numerów telefonów bezpośrednio z książki telefonicznej. Czy planujecie wdrożyć automatyczne przepisywanie danych kontaktu (np. imię i nazwisko) do pola z nazwą odbiory w formularzu przelewu? Jeżeli tak, to kiedy możemy się tego spodziewać? Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
pbocian
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
14-06-2017
Wiadomość 7 z 8 (21 289 wyświetleń)

Re.: Przelew za pomocą Blika na numer telefonu

[ Edytowane ]

@pbocian Obecnie takiej funkcjonaności nie planujemy. Moje ING Mobile nadal się rozwija stąd też nie wykluczamy możliwości wprowadzenia tego udogodnienia w przyszłości. Dziękujemy za ciekawą sugestię.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 8 z 8 (21 282 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi przez kanały szyfrowane w tej sprawie - czat w Moje ING lub nasza infolinia, pod numerem 32 357 00 57

12-04-2024
Re: Pensja na już

Odsetki podwyższone wynoszą 22,5%

12-04-2024
Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Próbowałem opłacić dzisiaj przez pośrednika (Autopay) US/ZUS i zderzyłem się z nic nie mówiącym błedem. Byłoby to okej, gdyby nie fakt, że serwer zwraca bardzo ładny przetłumaczony błąd o limicie środ

...

12-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy