03-01-2017 11:41
Witam,
Bardzo często korzystam z przelewu BLIK na telefon ze względu na błyskawiczny czas realizacji, mam z tym jednak pewien problem.
Problemem jest wprowadzanie numeru telefonu do przelewu, nie znam wszystkich na pamięć.
Warto byłoby dodać do aplikacji mobilnej ING, opcję dodania numeru z kontaktów w telefonie, jest to stosowane w aplikacjach innych banków i znacznie ułatwia korzystanie z usługi.
Pozdrawiam
Marcin
04-01-2017 12:50
@mczekaj Dziękujemy za przekazane sugestie. Faktycznie obecnie nie ma takiej możliwości, możesz ewentualnie zminimalizować aplikacjię a następnie skopiować numer telefonu.
09-01-2017 09:57
@mczekaj dziękujemy za sugestię. Planujemy wporwadzić taką funkcjonalność w I połowie tego roku.
pozdrawiam,
Natalia
18-01-2017 15:43 – ostatnio edytowany 19-01-2017 10:18 przez AgnieszkaBin
No takie przelewy są bardzo wygodne.
22-02-2017 05:09 | Edytowano: 22-02-2017 05:10
22-02-2017 22:12
@viggen Możliwość wybierania numerów telefonów bezpośrednio z książki telefonicznej podczas wykonywania przelewu na telefon będzie bez wątpienia dużym atutem. Planujemy wprowadzić taką funkcjonalność w najbliższych aktualizacjach.
14-06-2017 12:15 | Edytowano: 14-06-2017 12:15
@ŁukaszW W obecnej wersji aplikacji jest możliwość wybierania numerów telefonów bezpośrednio z książki telefonicznej. Czy planujecie wdrożyć automatyczne przepisywanie danych kontaktu (np. imię i nazwisko) do pola z nazwą odbiory w formularzu przelewu? Jeżeli tak, to kiedy możemy się tego spodziewać?
14-06-2017 12:42 | Edytowano: 14-06-2017 12:43
@pbocian Obecnie takiej funkcjonaności nie planujemy. Moje ING Mobile nadal się rozwija stąd też nie wykluczamy możliwości wprowadzenia tego udogodnienia w przyszłości. Dziękujemy za ciekawą sugestię.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024