Odpowiedz

BLIK - przelew na telefon

Witam,

 

Bardzo często korzystam z przelewu BLIK na telefon ze względu na błyskawiczny czas realizacji, mam z tym jednak pewien problem.

Problemem jest wprowadzanie numeru telefonu do przelewu, nie znam wszystkich na pamięć.

Warto byłoby dodać do aplikacji mobilnej ING, opcję dodania numeru z kontaktów w telefonie, jest to stosowane w aplikacjach innych banków i znacznie ułatwia korzystanie z usługi.

 

Pozdrawiam

Marcin

Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 1 z 8 (25 705 wyświetleń)

Re.: BLIK - przelew na telefon

@mczekaj Dziękujemy za przekazane sugestie. Faktycznie obecnie nie ma takiej możliwości, możesz ewentualnie zminimalizować aplikacjię a następnie skopiować numer telefonu.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 8 (25 651 wyświetleń)

Re.: BLIK - przelew na telefon

@mczekaj dziękujemy za sugestię. Planujemy wporwadzić taką funkcjonalność w I połowie tego roku.

 

pozdrawiam,

Natalia 

NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 3 z 8 (25 540 wyświetleń)

Re.: BLIK - przelew na telefon

[ Edytowane ]

No takie przelewy są bardzo wygodne.

Odpowiedz
0 Lajków
Walo331
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
18-01-2017
Wiadomość 4 z 8 (25 261 wyświetleń)

Przelew za pomocą Blika na numer telefonu

[ Edytowane ]
Witam
Jeśli już był ten temat to przepraszam ale się nie dokopałem.
Dlaczego podczas przelewu za pomocą Blik w aplikacji mobilnej dla IPhone (na Androidzie nie wiem bo nie korzystam) trzeba wpisywać numery telefonu ręcznie ??
Aplikacja powinna sama "zaciągać" kontakty lub umożliwiać taka funkcje np
a) Wpisz numer telefonu
B) wybierz numer telefonu ze swoich kontaktów

Obecnie dzisiaj nie korzystam właśnie z tego powodu z przelewów na numery telefonu bo kopiowanie lub wpisywanie za każdym razem ręcznie numeru telefonu jest po prostu bez sensu, jeśli nie nazwać tego - bardzo niekomfortowe

Czy ING przewiduje jakieś zmiany w tym kierunku?
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
351
55
03-02-2016
Wiadomość 5 z 8 (25 232 wyświetleń)

Re.: Przelew za pomocą Blika na numer telefonu

@viggen Możliwość wybierania numerów telefonów bezpośrednio z książki telefonicznej podczas wykonywania przelewu na telefon będzie bez wątpienia dużym atutem. Planujemy wprowadzić taką funkcjonalność w najbliższych aktualizacjach.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 6 z 8 (25 192 wyświetleń)

Re.: Przelew za pomocą Blika na numer telefonu

[ Edytowane ]

@ŁukaszW W obecnej wersji aplikacji jest możliwość wybierania numerów telefonów bezpośrednio z książki telefonicznej. Czy planujecie wdrożyć automatyczne przepisywanie danych kontaktu (np. imię i nazwisko) do pola z nazwą odbiory w formularzu przelewu? Jeżeli tak, to kiedy możemy się tego spodziewać? Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
pbocian
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
14-06-2017
Wiadomość 7 z 8 (24 198 wyświetleń)

Re.: Przelew za pomocą Blika na numer telefonu

[ Edytowane ]

@pbocian Obecnie takiej funkcjonaności nie planujemy. Moje ING Mobile nadal się rozwija stąd też nie wykluczamy możliwości wprowadzenia tego udogodnienia w przyszłości. Dziękujemy za ciekawą sugestię.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 8 z 8 (24 191 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy