Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Moje ING - nie wymagaj podania kodu w tym sklepie

Cześć,

 

w pewnym sklepie internetowym płaciłem BLIKiem, gdy wyskoczyła mi prośba o wpisanie kodu PIN na telefonie dostałem również możliwość zaznaczenia opcji "Nie wymagaj podania kodu w tym sklepie" którą też zaznaczyłem.

Gdzie mogę podejrzeć listę sklepów, którym udzieliłem takiej zgody? Ewentualnie gdzie znajduje się możliwość wycofania tego?

 

Pozdrawiam,

Przemek

Odpowiedz
0 Lajków
pbocian
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
14-06-2017
Wiadomość 1 z 2 (11 503 wyświetleń)

Re: Moje ING - nie wymagaj podania kodu w tym sklepie

pbocian, podczas swojej płatności dodałeś sklep do listy zaufanych. Oznacza to, że podczas kolejnej płatności w tym sklepie internetowym, nie będziesz potrzebował kodu BLIK. Transakcję potwierdzisz PIN-em do aplikacji. 

Sklep możesz usunąć z zaufanych w trakcie kolejnych zakupów lub w dowolnej chwili w bankowości internetowej. W Moim ING należy wybrać:
Moje finanse - Karty i płatności telefonem - Płatności BLIK - Zapamiętane sklepy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (11 420 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy