Odpowiedz

Oceń aplikację w Google Play.

Szanowne ING, przestańcie wyświetlać komunikat w apce z prośbą o jej ocenę. Jeżeli chciałbym to zrobiłbym to, bez żadnych zachęt - mam ciekawsze rzeczy do roboty. Irytujący komunikat.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 1 z 5 (7 501 wyświetleń)

Re.: Oceń aplikację w Google Play.

Tak robią wszyscy developerzy. Wystarczy, że dasz "nie chcę" i już więcej Ci się nie pojawi (no chyba, że usuniesz appkę i zainstalujesz jeszcze raz).
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 2 z 5 (7 442 wyświetleń)

Re.: Oceń aplikację w Google Play.

Warto brać udział w takich ocenach, komentarzach pod danym wydaniem. Pomaga to innym użytkownikom przy wyborze aplikacji, przestrzega przed ważnymi błędami, ukierunkowuje na inny wybór. Dla banku jest też to znak że trzeba na coś zwrócić uwagę. No i tylko tak możesz nagrodzić lub rozliczyć twórcę Emotikon: Szczęśliwy.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (7 435 wyświetleń)

Re.: Oceń aplikację w Google Play.

[ Edytowane ]

Mam tego świadomość, że twórcy aplikacji tak robią, ale to jest wkurzające delikatnie ujmując. Kto chce oceniać, komentować proszę bardzo, tylko proszenie o to jest dla mnie irytujące. A jak ING tak bardzo zależy na tym, to niech da w opisie apki w Google Play prośbę o jej ocenę czy zgłaszanie usterek w komentarzach. Proste.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 4 z 5 (7 429 wyświetleń)

Re.: Oceń aplikację w Google Play.

Szukasz problemów. Wystarczy że zrezygnujesz z oceny i tyle.
Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 5 z 5 (7 396 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy