13-02-2018 14:56
Szanowne ING, przestańcie wyświetlać komunikat w apce z prośbą o jej ocenę. Jeżeli chciałbym to zrobiłbym to, bez żadnych zachęt - mam ciekawsze rzeczy do roboty. Irytujący komunikat.
14-02-2018 10:43
14-02-2018 11:51
Warto brać udział w takich ocenach, komentarzach pod danym wydaniem. Pomaga to innym użytkownikom przy wyborze aplikacji, przestrzega przed ważnymi błędami, ukierunkowuje na inny wybór. Dla banku jest też to znak że trzeba na coś zwrócić uwagę. No i tylko tak możesz nagrodzić lub rozliczyć twórcę
.
14-02-2018 12:05 | Edytowano: 14-02-2018 12:07
Mam tego świadomość, że twórcy aplikacji tak robią, ale to jest wkurzające delikatnie ujmując. Kto chce oceniać, komentować proszę bardzo, tylko proszenie o to jest dla mnie irytujące. A jak ING tak bardzo zależy na tym, to niech da w opisie apki w Google Play prośbę o jej ocenę czy zgłaszanie usterek w komentarzach. Proste.
14-02-2018 15:23
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |