Odpowiedz

BLIK nie działa

Nowa wersja 2.0.2 (2.0.192.0) w systemie Windows 10 Mobile - zarówno na skrócie Blik na ekranie przed logowaniem jak i po zalogowaniu, po wpisaniu kodu w bankomacie  nie można zatwierdzić PINem transakcji blik ponieważ nie wysuwa się klawiatura ekranowa (podczas płacenia w internecie to samo), a dokładnie po dotknięciu palcem pola do wpisania PIN klawiatura na chwilę się pokazuje i zsuwa się po sekundzie na dół, po ponownym dotknięciu już się nie wysuwa, po dwukrotnym dotknięciu znów się na chwilę wysuwa i znika, po upłynięciu czasu ważności kodu wysuwa się prawidłowo i można już wpisać PIN ale już nie ma po co. Dokładnie tak samo zachowuje się na drugim telefonie. W innych przypadkach i innych aplikacjach klawiatura działa prawidłowo. Odinstalowanie i ponowna instalacja nie powoduje żadnej zmiany. Przy wersji 2.0.1 wszystko było w porządku.

Odpowiedz
0 Lajków
tomik1968
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
23
4
27-03-2017
Wiadomość 1 z 5 (13 775 wyświetleń)

Re.: BLIK nie działa

Tak jak już pisałem w innych wątkach problem jest nam znany. Aktualizację planujemy na przełom czerwca i lipca. Najlepszym rozwiązaniem do tego czasu będzie ponowne zamówienie karty płatniczej, która umożliwi wpłaty i wypłaty gotówki. Przepraszam za utrudnienia.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
573
175
12-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (13 714 wyświetleń)

Re.: BLIK nie działa


ŁukaszW pisze:

Tak jak już pisałem w innych wątkach problem jest nam znany. Aktualizację planujemy na przełom czerwca i lipca. Najlepszym rozwiązaniem do tego czasu będzie ponowne zamówienie karty płatniczej, która umożliwi wpłaty i wypłaty gotówki. Przepraszam za utrudnienia.


Usunięcie regresji zajmie Państwu prawie 3 miesiące? Do tego czasu korzystanie z BLIKa w płatnościach internetowych należy traktować jako pozycja na liście życzeń.

Nieprofesjonalne.

Odpowiedz
0 Lajków
LukeQ
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
23-05-2017
Wiadomość 3 z 5 (13 598 wyświetleń)

Problem z płatnościami BLIKIEM

Mam problem z płatnościami BLIKIEM, a mianowicie przestały całkowicie działać na moim telefonie. Kod generuje się bez problemu lecz kiedy przychodzi momemt autoryzacji pinem wyświetla mi się błąd typu " brak autoryzacji na telefonie...". Próbowałam już reinstalować aplikację, dezaktywować oraz aktywować ponownie płatności BLIK lecz bez większych rezultatów. Co ciekawe aplikacja wraz z płatnościami działa na innym telefonie. Prosze o pomoc, w oddziale banku byli bezsilni a płatnosci BLIK są dla mnie bardzo ważne.

Odpowiedz
0 Lajków
RelMayer
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
25-05-2017
Wiadomość 4 z 5 (12 752 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami BLIKIEM

Abyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z naszą infolinią: (32) 357 00 69 lub napisz do nas wiadomość przez Moje ING.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
229
45
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (12 669 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Dobranie kredytu

Witam , wziąłem kredyt hipoteczny na mieszkanie czy istnieje możliwość dobrać do tego kredytu kwotę na garaż ? Czy muszę się starać o oddzielny kredyt

17-01-2021
Wymiana banknotów na większy nominał w oddziale banku.

Witam,

posiadam znaczną ilość oszczędności w banknotach 100zł i chciałbym je wymienić na banknoty o większym nominale np. 200zł lub 500zł. Czy istnieje taka możliwość w oddziale banku, jeśli tak to jak

...

17-01-2021
PIT-8C kiedy i gdzie?

Mamy początek roku i jeszcze nie otrzymałem pocztą pit-8c. Nie ma go również w moich dokumentach po zalogowaniu do ING.

Kiedy i w jakiej formie powinienem go otrzymać?

17-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy