Odpowiedz

BLIK nie działa

Nowa wersja 2.0.2 (2.0.192.0) w systemie Windows 10 Mobile - zarówno na skrócie Blik na ekranie przed logowaniem jak i po zalogowaniu, po wpisaniu kodu w bankomacie  nie można zatwierdzić PINem transakcji blik ponieważ nie wysuwa się klawiatura ekranowa (podczas płacenia w internecie to samo), a dokładnie po dotknięciu palcem pola do wpisania PIN klawiatura na chwilę się pokazuje i zsuwa się po sekundzie na dół, po ponownym dotknięciu już się nie wysuwa, po dwukrotnym dotknięciu znów się na chwilę wysuwa i znika, po upłynięciu czasu ważności kodu wysuwa się prawidłowo i można już wpisać PIN ale już nie ma po co. Dokładnie tak samo zachowuje się na drugim telefonie. W innych przypadkach i innych aplikacjach klawiatura działa prawidłowo. Odinstalowanie i ponowna instalacja nie powoduje żadnej zmiany. Przy wersji 2.0.1 wszystko było w porządku.

Odpowiedz
0 Lajków
tomik1968
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
23
4
27-03-2017
Wiadomość 1 z 5 (19 556 wyświetleń)

Re.: BLIK nie działa

Tak jak już pisałem w innych wątkach problem jest nam znany. Aktualizację planujemy na przełom czerwca i lipca. Najlepszym rozwiązaniem do tego czasu będzie ponowne zamówienie karty płatniczej, która umożliwi wpłaty i wypłaty gotówki. Przepraszam za utrudnienia.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (19 495 wyświetleń)

Re.: BLIK nie działa


ŁukaszW pisze:

Tak jak już pisałem w innych wątkach problem jest nam znany. Aktualizację planujemy na przełom czerwca i lipca. Najlepszym rozwiązaniem do tego czasu będzie ponowne zamówienie karty płatniczej, która umożliwi wpłaty i wypłaty gotówki. Przepraszam za utrudnienia.


Usunięcie regresji zajmie Państwu prawie 3 miesiące? Do tego czasu korzystanie z BLIKa w płatnościach internetowych należy traktować jako pozycja na liście życzeń.

Nieprofesjonalne.

Odpowiedz
0 Lajków
LukeQ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-05-2017
Wiadomość 3 z 5 (19 379 wyświetleń)

Problem z płatnościami BLIKIEM

Mam problem z płatnościami BLIKIEM, a mianowicie przestały całkowicie działać na moim telefonie. Kod generuje się bez problemu lecz kiedy przychodzi momemt autoryzacji pinem wyświetla mi się błąd typu " brak autoryzacji na telefonie...". Próbowałam już reinstalować aplikację, dezaktywować oraz aktywować ponownie płatności BLIK lecz bez większych rezultatów. Co ciekawe aplikacja wraz z płatnościami działa na innym telefonie. Prosze o pomoc, w oddziale banku byli bezsilni a płatnosci BLIK są dla mnie bardzo ważne.

Odpowiedz
0 Lajków
RelMayer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-05-2017
Wiadomość 4 z 5 (18 533 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnościami BLIKIEM

Abyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z naszą infolinią: (32) 357 00 69 lub napisz do nas wiadomość przez Moje ING.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (18 450 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy