22-01-2018 19:57
Witam! Mam problem z aplikacją. Ogólnie działa dobrze ale kłuje mnie w oczy to że gdy włączę aplikację a potem wejdę np. w ustawienia albo wiadomości albo coś porobię to gdy wysuwam menu boczne to wychodzi one z przeskokami animacji (skacze). Ogólnie denerwuje mnie to wizualnie bo telefon to LG G6 i tutaj o winie sprzętu nie ma co mówić bo jest to potężny telefon. Miał ktoś podobny problem?
23-01-2018 18:18
Verdis98, dziękujemy za Twoje uwagi. W opisanej sytuacji przetestuj, czy wydajność Mojego ING mobile się poprawi, gdy wyłączysz aplikacje, które działają w tle na Twoim telefonie.
Będziemy wdzięczni, gdy wrócisz do nas z informacją.
23-01-2018 22:44
Mogę nawet zrestartować telefon i włączyć jedynie moje ing i dalej to się dzieje - jednym słowem zawsze.
24-01-2018 08:30
Dziękujemy za informację. Spowolnione animacje nie są wynikiem błędu aplikacji, ale warunków technicznych urządzenia. Na bieżąco pracujemy nad optymalizacją aplikacji, być może kolejne aktualizacje rozwiążą problem.
29-01-2018 00:24
I mam winowajcę - wszystko to nie wina ani telefonu ani aplikacji ING. Wina leży po stronie aplikacji FACEBOOKA. Po odinstalowaniu MojeING chodzi tak jak powinno.
29-01-2018 17:51
Verdis98, to dobrze, że Moje ING mobile działa już prawidłowo. Dziękujemy za informację zwrotną. Miłego korzystania z aplikacji
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |