Odpowiedz

Aplikacja moje ing a lagi

Witam! Mam problem z aplikacją. Ogólnie działa dobrze ale kłuje mnie w oczy to że gdy włączę aplikację a potem wejdę np. w ustawienia albo wiadomości albo coś porobię to gdy wysuwam menu boczne to wychodzi one z przeskokami animacji (skacze). Ogólnie denerwuje mnie to wizualnie bo telefon to LG G6 i tutaj o winie sprzętu nie ma co mówić bo jest to potężny telefon. Miał ktoś podobny problem?

Odpowiedz
0 Lajków
Verdis98
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
22-01-2018
Wiadomość 1 z 6 (7 023 wyświetleń)

Re: Aplikacja moje ing a lagi

Verdis98, dziękujemy za Twoje uwagi. W opisanej sytuacji przetestuj, czy wydajność Mojego ING mobile się poprawi, gdy wyłączysz aplikacje, które działają w tle na Twoim telefonie. 
Będziemy wdzięczni, gdy wrócisz do nas z informacją. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 6 (6 915 wyświetleń)

Re: Aplikacja moje ing a lagi

Mogę nawet zrestartować telefon i włączyć jedynie moje ing i dalej to się dzieje - jednym słowem zawsze.

Odpowiedz
0 Lajków
Verdis98
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
22-01-2018
Wiadomość 3 z 6 (6 884 wyświetleń)

Re: Aplikacja moje ing a lagi

Dziękujemy za informację. Spowolnione animacje nie są wynikiem błędu aplikacji, ale warunków technicznych urządzenia. Na bieżąco pracujemy nad optymalizacją aplikacji, być może kolejne aktualizacje rozwiążą problem.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
800
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (6 864 wyświetleń)

Re: Aplikacja moje ing a lagi

I mam winowajcę - wszystko to nie wina ani telefonu ani aplikacji ING. Wina leży po stronie aplikacji FACEBOOKA. Po odinstalowaniu MojeING chodzi tak jak powinno.

Odpowiedz
0 Lajków
Verdis98
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
22-01-2018
Wiadomość 5 z 6 (6 576 wyświetleń)

Re: Aplikacja moje ing a lagi

Verdis98, to dobrze, że Moje ING mobile działa już prawidłowo. Dziękujemy za informację zwrotną. Miłego korzystania z aplikacji Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (6 477 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy