03-01-2017 11:41
Witam,
Bardzo często korzystam z przelewu BLIK na telefon ze względu na błyskawiczny czas realizacji, mam z tym jednak pewien problem.
Problemem jest wprowadzanie numeru telefonu do przelewu, nie znam wszystkich na pamięć.
Warto byłoby dodać do aplikacji mobilnej ING, opcję dodania numeru z kontaktów w telefonie, jest to stosowane w aplikacjach innych banków i znacznie ułatwia korzystanie z usługi.
Pozdrawiam
Marcin
04-01-2017 12:50
@mczekaj Dziękujemy za przekazane sugestie. Faktycznie obecnie nie ma takiej możliwości, możesz ewentualnie zminimalizować aplikacjię a następnie skopiować numer telefonu.
09-01-2017 09:57
@mczekaj dziękujemy za sugestię. Planujemy wporwadzić taką funkcjonalność w I połowie tego roku.
pozdrawiam,
Natalia
18-01-2017
15:43
– ostatnio edytowany
19-01-2017
10:18
przez
AgnieszkaBin
No takie przelewy są bardzo wygodne.
22-02-2017 05:09 | Edytowano: 22-02-2017 05:10
22-02-2017 22:12
@viggen Możliwość wybierania numerów telefonów bezpośrednio z książki telefonicznej podczas wykonywania przelewu na telefon będzie bez wątpienia dużym atutem. Planujemy wprowadzić taką funkcjonalność w najbliższych aktualizacjach.
14-06-2017 12:15 | Edytowano: 14-06-2017 12:15
@ŁukaszW W obecnej wersji aplikacji jest możliwość wybierania numerów telefonów bezpośrednio z książki telefonicznej. Czy planujecie wdrożyć automatyczne przepisywanie danych kontaktu (np. imię i nazwisko) do pola z nazwą odbiory w formularzu przelewu? Jeżeli tak, to kiedy możemy się tego spodziewać? ![]()
14-06-2017 12:42 | Edytowano: 14-06-2017 12:43
@pbocian Obecnie takiej funkcjonaności nie planujemy. Moje ING Mobile nadal się rozwija stąd też nie wykluczamy możliwości wprowadzenia tego udogodnienia w przyszłości. Dziękujemy za ciekawą sugestię.
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |