[Feature request] Dodanie skrótu "Start" na ekranie po wykonaniu transakcji
Proszę o dodanie lub zastąpienie skrótu "Pokaż historię" przez skrót "Start" (powrót do strony głownej aplikacji) na ekranie widocznym w aplikacji po wykonaniu transakcji.
> Przez Wifi jest ok. Przeinstalowanie nie pomaga, usuwanie danych z przeglądarki również. Na około 10 prób logowania jedna czasem kończy się powodzeniem.
Rozumiem wkrowienie, ale spokojnie. Prawdopodobnie problem leży w połączeniu internetowym operatora telefonii komórkowej (trasa pakietów). Nie ma sensu przeinstalowywanie, usuwanie danych, skoro przez wifi działa.
To takie obejście problemu, a nie rozwiązanie... Rzadko płacę kartą powyżej 100 zł, robię zakupy często, ale za kwoty 30-50 zł. Zróbcie z tym coś proszę, bo jest to irytujące. Albo problem jest po Waszej stronie, albo po stronie Mastercard.
Zgadza się. Ostatnio miałem rewelacji ciąg dalszy. Zawołało PIN, podałem i transakcja odrzucona. Druga próba - to samo. Podobno wyczerpaniu uległ los
You can simply search it by title on Google. Be careful, wav files may also have malicious code, etc. You can always scan downloaded files with popular anti-virus online scanners/services (żeby złe do chałupy nie wlazło )
Proszę o wprowadzenie możliwości łatwego skopiowania odnośnika do danego postu - łatwiej będzie odesłać użytkownika do innego wątku. Albo w opcjach postu "Kopiuj link do postu" albo jako przycisk obok przycisku "Dodaj tag".
[Administracja] GMail, wiadomości z domeny info.ingbank.pl trafiają do spamu, DKIM/SPF
Począwszy od maila potwierdzającego rejestrację konta w państwa serwisie, wszystkie wiadomości są klasyfikowane przez serwer poczty GMail jako spam. Problem prawdopodobnie leży w konfiguracji rekordu SPF dla domeny (+ postfix rewrite). Weryfikacja DKIM przebiega pooprawnie z ostrzeżeniem: From is not in the signing domain.
Ostrzeżenia pokazują się zarówno w kliencie webowym GMail jak i w lokalnym
> Czy ktoś ma jeszcze taki problem czy jestem w tym odosobniony?
Nie. Miałem podobną sytuację (nieopisywana na forum). Wątki z tym samym problemem znajdziesz w dziale "Płatności".
Na infolinii otrzymałem porady podobne do tych, które otrzymałeś. Nie sprawdzałem transakcji +100 zł + PIN. Zamknąłem kartę Mastercard w telefonie, zamówiłem nową. Po testach wszystko wydaje się działać poprawnie. Oczywiśc...