12-09-2023 21:55
Czy istnieje wprowadzenia możliwości automatycznego przekierowania wiadomości otrzymywanych w aplikacji na adres email podany w banku?
Oczywiście dobrze by było mieć wybór, tylko mail z możliwością wyłączenia wiadomości i powiadomień push w aplikacji.
15-09-2023 08:12
Niestety nie ma takiej możliwości. Wiadomości przekazujemy tylko w Moim ING lub listownie, jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej.
Przesłałam Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki w naszym banku.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |