10-09-2023 13:28 | Edytowano: 10-09-2023 13:29
Dzień dobry.
Od jakiegoś czasu mam pewien dość mocno irytujący problem. Od pewnego czasu co kilka transakcji zbliżeniowych wymagane jest potwierdzenie np. przez odblokowanie telefonu. Niestety u mnie nie działa to poprawnie.
- przykładam telefon do terminala, słyszę piiip-piiip (transakcja nieudana), na wyświetlaczu terminala pojawia się komunikat aby spojrzeć na ekran telefonu.
- na ekranie telefonu widzę wyszarzoną kartę i infomację "odblokuj swój telefon". Nie wyświetla się przy tym żaden widget do odblokowania*. Po kilku sekundach cały ekran robi się biały, zostaje tylko kręcące się kółko "ładowania" i komunikat z prośbą o odblokowanie tel. Nic nie da się zrobić. Jedyne, co mogę to ręcznie wygasić ekran, zapalić ponownie i oblokować telefon z systemowego ekranu blokady.
- tak odblokowany telefon przykładam poraz drugi do terminala i znowu mam piiip-piiip.
- ponownie pokazuje się rysunek karty, tym razem jest już aktywny widget do dblokowania palcem albo wzorem**.
- przykładam palec, transakcja przechodzi. Za trzecim przyłożeniem telefonu. System ma chyba jakieś zabezpieczenie czasowe, żeby za szybko nie czytać kart, więc zanim dojdzie do zapłaty mija sporo czasu. Jest to bardzo irytujące, szczególnie gdy stoi za mną długa kolejka.
Nie mam pojęcia czy problem leży w appce ING, czy w Google Pay, czy może w samym, już nie najnowszym telefonie (Samsung Galaxy S10).
*) czasem widget się pojawia ale znika po kilku sekundach i telefonu i tak nie da się odblokować.
**) zdarzyło się kilka razy że i za trzecim razem nie zadziałało i transakcja timeoutowała.
Może ktoś miał taki problem i wie jak to rozwiązać?
Pozdrawiam
13-09-2023 15:41
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |