Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z potwierdzaniem płatności zbliżeniowych telefonem.

[ Edytowane ]

Dzień dobry.

 

Od jakiegoś czasu mam pewien dość mocno irytujący problem. Od pewnego czasu co kilka transakcji zbliżeniowych wymagane jest potwierdzenie np. przez odblokowanie telefonu. Niestety u mnie nie działa to poprawnie.

- przykładam telefon do terminala, słyszę piiip-piiip (transakcja nieudana), na wyświetlaczu terminala pojawia się komunikat aby spojrzeć na ekran telefonu.

- na ekranie telefonu widzę wyszarzoną kartę i infomację "odblokuj swój telefon". Nie wyświetla się przy tym żaden widget do odblokowania*. Po kilku sekundach cały ekran robi się biały, zostaje tylko kręcące się kółko "ładowania" i komunikat z prośbą o odblokowanie tel. Nic nie da się zrobić. Jedyne, co mogę to ręcznie wygasić ekran, zapalić ponownie i oblokować telefon z systemowego ekranu blokady.

- tak odblokowany telefon przykładam poraz drugi do terminala i znowu mam piiip-piiip.

- ponownie pokazuje się rysunek karty, tym razem jest już aktywny widget do dblokowania palcem albo wzorem**.

- przykładam palec, transakcja przechodzi. Za trzecim przyłożeniem telefonu. System ma chyba jakieś zabezpieczenie czasowe, żeby za szybko nie czytać kart, więc zanim dojdzie do zapłaty mija sporo czasu. Jest to bardzo irytujące, szczególnie gdy stoi za mną długa kolejka.

Nie mam pojęcia czy problem leży w appce ING, czy w Google Pay, czy może w samym, już nie najnowszym telefonie (Samsung Galaxy S10).

*) czasem widget się pojawia ale znika po kilku sekundach i telefonu i tak nie da się odblokować.

**) zdarzyło się kilka razy że i za trzecim razem nie zadziałało i transakcja timeoutowała.

Może ktoś miał taki problem i wie jak to rozwiązać?

Pozdrawiam

 

Odpowiedz
0 Lajków
grn404
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-09-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 553 wyświetleń)

Re: Problem z potwierdzaniem płatności zbliżeniowych telefonem.

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
426
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 403 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy