11-04-2023 19:41
System Android 11, aplikacje i system zaktualizowane.
Problem wystąpił dzisiaj. Aplikacja po uruchomieniu ze skrótu (ikony) od razu żąda zalogowania, ekran "opcje bez zalogowania" nie pojawia się w ogóle.
Po wylogowaniu nie pojawia się strona z informacją "Bezpiecznie wylogowałeś się z Moje ING", zamiast tego od nowa pojawia się żądanie logowania.
Pamięć podręczna była wyczyszczona. Telefon jest regularnie ponownie uruchamiany w godzinach nocnych.
12-04-2023 21:44
Ze swojej strony mogę obecnie zaproponować ponowną instalację aplikacji, całkiem od nowa. Jeśli kłopot będzie nadal występował, to proszę o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Zapytamy Cię wówczas o potrzebne dane i zanotujemy zgłoszenie techniczne, aby specjalista odpowiadający za działanie Mojego ING mógł się do tego odnieść.
12-04-2023 21:50
Sprawdziłem przed chwilą, ekran "przed zalogowaniem" wrócił. Wrócił też komunikat po wylogowaniu zamiast kolejnego żądania logowania.
12-05-2023 10:52
Dokładnie te same objawy wystąpiły u mnie dzisiaj. Reinstalacja apki nie przyniosła rozwiązania problemu
12-05-2023 20:53 | Edytowano: 12-05-2023 20:57
Znamy ten błąd. Udostępnimy poprawkę w kolejnej aktualizacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia.
Możesz jeszcze spróbować zrzucić aplikację do tła, zamknąć ją w tle i uruchomić ją na nowo.
Czy ktoś inwestował w zasoby naturalne, takie jak metale szlachetne, ropa naftowa i inne minerały? Czy istnieją jakieś pułapki związane z ustawodawstwem? Znalazłem tylko https://nationalwealth.pl/ jak
... 01-06-2023Prosimy, spróbuj wyczyścić dane przeglądarki (cookiesy) lub skorzystaj z okna prywatnego (incognito). Jeśli to nie pomoże, to prosimy zgłoś nam tę sytuację pod numerem 32 357 00 69.
01-06-2023Jeśli komórkę lokatorską kupujesz z własnych środków, nie mamy tutaj żadnych przeciwskazań. Natomiast na akcie notarialnym musi być wyszczególniona informacja o mieszkaniu oraz o komórce, wraz z ceną
... 01-06-2023