Odpowiedz

Brak ekranu "przed zalogowaniem"

System Android 11, aplikacje i system zaktualizowane.

Problem wystąpił dzisiaj. Aplikacja po uruchomieniu ze skrótu (ikony) od razu żąda zalogowania, ekran "opcje bez zalogowania" nie pojawia się w ogóle.
Po wylogowaniu nie pojawia się strona z informacją "Bezpiecznie wylogowałeś się z Moje ING", zamiast tego od nowa pojawia się żądanie logowania.

Pamięć podręczna była wyczyszczona. Telefon jest regularnie ponownie uruchamiany w godzinach nocnych.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 6 (10 649 wyświetleń)

Re: Brak ekranu "przed zalogowaniem"

Ze swojej strony mogę obecnie zaproponować ponowną instalację aplikacji, całkiem od nowa. Jeśli kłopot będzie nadal występował, to proszę o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Zapytamy Cię wówczas o potrzebne dane i zanotujemy zgłoszenie techniczne, aby specjalista odpowiadający za działanie Mojego ING mógł się do tego odnieść. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (10 578 wyświetleń)

Re: Brak ekranu "przed zalogowaniem"

Sprawdziłem przed chwilą, ekran "przed zalogowaniem" wrócił. Wrócił też komunikat po wylogowaniu zamiast kolejnego żądania logowania.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (10 576 wyświetleń)

Re: Brak ekranu "przed zalogowaniem"

Dokładnie te same objawy wystąpiły u mnie dzisiaj. Reinstalacja apki nie przyniosła rozwiązania problemu Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Copart
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-05-2023
Wiadomość 4 z 6 (9 606 wyświetleń)

Re: Brak ekranu "przed zalogowaniem"

[ Edytowane ]

Znamy ten błąd. Udostępnimy poprawkę w kolejnej aktualizacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia. 
Możesz jeszcze spróbować zrzucić aplikację do tła, zamknąć ją w tle i uruchomić ją na nowo.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 5 z 6 (9 529 wyświetleń)

Re: Brak ekranu "przed zalogowaniem"

Problem wrócił, system oraz aplikacje są aktualizowane na bieżąco, wersje:
- Moje ING 4.12.0

- Android 11, poprawka zabezpieczeń 1 maja 2023

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 6 (6 233 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy