Odpowiedz

Brak ekranu "przed zalogowaniem"

System Android 11, aplikacje i system zaktualizowane.

Problem wystąpił dzisiaj. Aplikacja po uruchomieniu ze skrótu (ikony) od razu żąda zalogowania, ekran "opcje bez zalogowania" nie pojawia się w ogóle.
Po wylogowaniu nie pojawia się strona z informacją "Bezpiecznie wylogowałeś się z Moje ING", zamiast tego od nowa pojawia się żądanie logowania.

Pamięć podręczna była wyczyszczona. Telefon jest regularnie ponownie uruchamiany w godzinach nocnych.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 6 (10 650 wyświetleń)

Re: Brak ekranu "przed zalogowaniem"

Ze swojej strony mogę obecnie zaproponować ponowną instalację aplikacji, całkiem od nowa. Jeśli kłopot będzie nadal występował, to proszę o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Zapytamy Cię wówczas o potrzebne dane i zanotujemy zgłoszenie techniczne, aby specjalista odpowiadający za działanie Mojego ING mógł się do tego odnieść. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (10 579 wyświetleń)

Re: Brak ekranu "przed zalogowaniem"

Sprawdziłem przed chwilą, ekran "przed zalogowaniem" wrócił. Wrócił też komunikat po wylogowaniu zamiast kolejnego żądania logowania.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (10 577 wyświetleń)

Re: Brak ekranu "przed zalogowaniem"

Dokładnie te same objawy wystąpiły u mnie dzisiaj. Reinstalacja apki nie przyniosła rozwiązania problemu Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Copart
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-05-2023
Wiadomość 4 z 6 (9 607 wyświetleń)

Re: Brak ekranu "przed zalogowaniem"

[ Edytowane ]

Znamy ten błąd. Udostępnimy poprawkę w kolejnej aktualizacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia. 
Możesz jeszcze spróbować zrzucić aplikację do tła, zamknąć ją w tle i uruchomić ją na nowo.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 5 z 6 (9 530 wyświetleń)

Re: Brak ekranu "przed zalogowaniem"

Problem wrócił, system oraz aplikacje są aktualizowane na bieżąco, wersje:
- Moje ING 4.12.0

- Android 11, poprawka zabezpieczeń 1 maja 2023

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 6 (6 234 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rozliczenie dywidendy z etf

Witam.. W 2024r otrzymałem dywidendę z etfsp500 w walucie euro. Czy od tej dywidendy był pobrany podatek u źródła, jeśli tak to w jakiej wysokości?

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy