11-04-2023 19:41
System Android 11, aplikacje i system zaktualizowane.
Problem wystąpił dzisiaj. Aplikacja po uruchomieniu ze skrótu (ikony) od razu żąda zalogowania, ekran "opcje bez zalogowania" nie pojawia się w ogóle.
Po wylogowaniu nie pojawia się strona z informacją "Bezpiecznie wylogowałeś się z Moje ING", zamiast tego od nowa pojawia się żądanie logowania.
Pamięć podręczna była wyczyszczona. Telefon jest regularnie ponownie uruchamiany w godzinach nocnych.
12-04-2023 21:44
Ze swojej strony mogę obecnie zaproponować ponowną instalację aplikacji, całkiem od nowa. Jeśli kłopot będzie nadal występował, to proszę o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Zapytamy Cię wówczas o potrzebne dane i zanotujemy zgłoszenie techniczne, aby specjalista odpowiadający za działanie Mojego ING mógł się do tego odnieść.
12-04-2023 21:50
Sprawdziłem przed chwilą, ekran "przed zalogowaniem" wrócił. Wrócił też komunikat po wylogowaniu zamiast kolejnego żądania logowania.
12-05-2023 10:52
Dokładnie te same objawy wystąpiły u mnie dzisiaj. Reinstalacja apki nie przyniosła rozwiązania problemu
12-05-2023 20:53 | Edytowano: 12-05-2023 20:57
Znamy ten błąd. Udostępnimy poprawkę w kolejnej aktualizacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia.
Możesz jeszcze spróbować zrzucić aplikację do tła, zamknąć ją w tle i uruchomić ją na nowo.
11-09-2023 18:56
Problem wrócił, system oraz aplikacje są aktualizowane na bieżąco, wersje:
- Moje ING 4.12.0
- Android 11, poprawka zabezpieczeń 1 maja 2023
Można zakupić kolejny fundusz przez opcję założenia IKE, czyli proszę wejść w Oferta ING następnie Emerytura – IKE- załóż IKE i wtedy system poinformuje o możliwości wybrania kolejnego funduszu, który
... 07-01-2025W aplikacji (zakładka Oferta ING - Oszczędności - Otwarte Konto Oszczędnościowe dla dziecka) oraz na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/otwarte-konto-oszczednosciowe-dla-dziecka
... 07-01-2025