11-04-2023 19:41
System Android 11, aplikacje i system zaktualizowane.
Problem wystąpił dzisiaj. Aplikacja po uruchomieniu ze skrótu (ikony) od razu żąda zalogowania, ekran "opcje bez zalogowania" nie pojawia się w ogóle.
Po wylogowaniu nie pojawia się strona z informacją "Bezpiecznie wylogowałeś się z Moje ING", zamiast tego od nowa pojawia się żądanie logowania.
Pamięć podręczna była wyczyszczona. Telefon jest regularnie ponownie uruchamiany w godzinach nocnych.
12-04-2023 21:44
Ze swojej strony mogę obecnie zaproponować ponowną instalację aplikacji, całkiem od nowa. Jeśli kłopot będzie nadal występował, to proszę o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Zapytamy Cię wówczas o potrzebne dane i zanotujemy zgłoszenie techniczne, aby specjalista odpowiadający za działanie Mojego ING mógł się do tego odnieść.
12-04-2023 21:50
Sprawdziłem przed chwilą, ekran "przed zalogowaniem" wrócił. Wrócił też komunikat po wylogowaniu zamiast kolejnego żądania logowania.
12-05-2023 10:52
Dokładnie te same objawy wystąpiły u mnie dzisiaj. Reinstalacja apki nie przyniosła rozwiązania problemu ![]()
12-05-2023 20:53 | Edytowano: 12-05-2023 20:57
Znamy ten błąd. Udostępnimy poprawkę w kolejnej aktualizacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia.
Możesz jeszcze spróbować zrzucić aplikację do tła, zamknąć ją w tle i uruchomić ją na nowo.
11-09-2023 18:56
Problem wrócił, system oraz aplikacje są aktualizowane na bieżąco, wersje:
- Moje ING 4.12.0
- Android 11, poprawka zabezpieczeń 1 maja 2023
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |