03-09-2023 10:25
Witam,
Przy próbie zalogowania mam komunikat "pobieranie aplikacji 100%. To może zająć chwilę. Nie wyłączaj jej"
Reinstalacja nie pomogła. Wyczyszczenie pamięci podręcznej też nie. Dodać skrót czy też wyświetlić kod blik można, nie można się zalogować/wejść na konto/ konto oszczędnościowe
03-09-2023 15:25
Witaj,
rozumiem. Proszę, spróbuj jeszcze sprawdzić czy w Google Play masz do pobrania aktualizację aplikacji Chrome i WebView. Są one niezbędne do prawidłowego działania naszej aplikacji.
Dodatkowo spróbuj też wyczyścić pamięć aplikacji Google Play. Jeżeli to również nie pomoże, to napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING na przeglądarce od poniedziałku do piątku od 8:00 do 22:00, w sobotę od 8:00 do 16:00 lub zadzwoń do nas 32 357 00 69. Przyjmiemy wtedy zgłoszenie techniczne.
Witam.
Mam w dowodzie osobistym 2 imiona i są one również wprowadzone do danych mojego konta osobistego w ING (oba imiona wyświetlają się w danych osobistych mojego konta). Natomiast Profil Zaufany prz
... 18-04-2025No szkoda. Przydałaby mi się taka możliwośc, jakiś tag w tytule czy coś.
18-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |