03-09-2023 10:25
Witam,
Przy próbie zalogowania mam komunikat "pobieranie aplikacji 100%. To może zająć chwilę. Nie wyłączaj jej"
Reinstalacja nie pomogła. Wyczyszczenie pamięci podręcznej też nie. Dodać skrót czy też wyświetlić kod blik można, nie można się zalogować/wejść na konto/ konto oszczędnościowe
03-09-2023 15:25
Witaj,
rozumiem. Proszę, spróbuj jeszcze sprawdzić czy w Google Play masz do pobrania aktualizację aplikacji Chrome i WebView. Są one niezbędne do prawidłowego działania naszej aplikacji.
Dodatkowo spróbuj też wyczyścić pamięć aplikacji Google Play. Jeżeli to również nie pomoże, to napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING na przeglądarce od poniedziałku do piątku od 8:00 do 22:00, w sobotę od 8:00 do 16:00 lub zadzwoń do nas 32 357 00 69. Przyjmiemy wtedy zgłoszenie techniczne.
Można zakupić kolejny fundusz przez opcję założenia IKE, czyli proszę wejść w Oferta ING następnie Emerytura – IKE- załóż IKE i wtedy system poinformuje o możliwości wybrania kolejnego funduszu, który
... 07-01-2025W aplikacji (zakładka Oferta ING - Oszczędności - Otwarte Konto Oszczędnościowe dla dziecka) oraz na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/otwarte-konto-oszczednosciowe-dla-dziecka
... 07-01-2025