19-03-2022 19:30
Dziś tak nagle rozłączył mi się blik na moim koncie bankowym i jak chce go aktywować to nie mogę. Ktoś ma podobny problem?
19-03-2022 19:41
19-03-2022 19:52
Przez chwilę były kłopoty z BLIKiem.
Nie było możliwości pobrania kodu. Po zalogowaniu do Mojego ING faktycznie była informacja o aktywacji tej usługi, która też kończyła się błędem.
Usługa już działa poprawnie.
19-03-2022 20:49
Faktycznie blik już działa. Dziękuję za odpowiedzi!
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal