Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Kilka dni temu zniknęło mi konto Maklerskie

Zniknęło i już się nie pojawiło. Czy są teraz jakieś akcje serwisowe? Nie mam możliwości wyczyszczenia ciasteczek bo używam aplikacji mobilnej.

Odpowiedz
0 Lajków
jcubic
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
23-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 285 wyświetleń)

Re.: Kilka dni temu zniknęło mi konto Maklerskie

Już się pojawiło po ponownym logowaniu, tylko teraz jak skasować to pytanie?
Odpowiedz
0 Lajków
jcubic
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
23-03-2022
Wiadomość 2 z 2 (3 283 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Może to Wam coś pomoże: https://support.apple.com/pl-pl/108763 Emotikon: Szczęśliwy powodzenia i cierpliwości życzę Emotikon: Szczęśliwy

28-02-2025
Re.: Przelewy na telefon. Blik

Problem dalej wystepuje. Sytuacja była zgałaszana przez infolinie. Dziś dostałem odpowiedź jakie czynności mam zrobić w telefonie. Niestety nie rozwiązało to problemu.

28-02-2025
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Mam ponad 250 aplikacji na telefonie, sprawdziłem te najważniejsze, w tym wszystkie z sektora finansowego, wszystkie działają tak jak działały, wyjątkiem jest aplikacja „moje ING”. Nie do obrony, klie...

28-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy