19-03-2022 19:30
Dziś tak nagle rozłączył mi się blik na moim koncie bankowym i jak chce go aktywować to nie mogę. Ktoś ma podobny problem?
19-03-2022 19:41
19-03-2022 19:52
Przez chwilę były kłopoty z BLIKiem.
Nie było możliwości pobrania kodu. Po zalogowaniu do Mojego ING faktycznie była informacja o aktywacji tej usługi, która też kończyła się błędem.
Usługa już działa poprawnie.
19-03-2022 20:49
Faktycznie blik już działa. Dziękuję za odpowiedzi!
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024