Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Kilka dni temu zniknęło mi konto Maklerskie

Zniknęło i już się nie pojawiło. Czy są teraz jakieś akcje serwisowe? Nie mam możliwości wyczyszczenia ciasteczek bo używam aplikacji mobilnej.

Odpowiedz
0 Lajków
jcubic
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
23-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 381 wyświetleń)

Re.: Kilka dni temu zniknęło mi konto Maklerskie

Już się pojawiło po ponownym logowaniu, tylko teraz jak skasować to pytanie?
Odpowiedz
0 Lajków
jcubic
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
23-03-2022
Wiadomość 2 z 2 (3 379 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy