Odpowiedz

Potwierdzenie przelewu

Witam.Mam pytanie nie jestem użytkownikiem banku ING, natomiast szukam pomocy otrzymałam potwierdzenie przelewu pdf "utworzono 11.04.2022 przed 22.godzina realizacja 12.04.2022. w systemie bankowym (status)" następnie dnia 12.04.2022 otrzymałam kolejny pdf "utworzono 12.04.2022.przed godzina 20.realizacja 12.04.2022.status" zaakceptowane". Oczywiście do dnia dzisiejszego 17.04.2022 nie dotarły do mnie pieniądze. Obawiam się że kobieta po prostu oszukuje. Czy może mi ktoś pomoc?
Odpowiedz
0 Lajków
Wiola__1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
17-04-2022
Wiadomość 1 z 4 (5 224 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie przelewu

Najprędzej sprawdzą po numerze transakcji. Zadzwoń na infolinię ING, zidentyfikuj się za pomocą nr PESEL, porozmawiaj z konsultantem.

Tutaj oczywiście niczego nie wstawiaj i nie załączaj.
brajanusz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
9
10-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (5 203 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie przelewu

Jeśli nie zleciłam przelewu, to takiej informacji mi udziela? Bo jest jakieś dziwne, wzorcowe pdf, posiadam w innym banku rachunek bankowy i wygląda to zupełnie inaczej. Jeśli zlecone przelew 11.04.a do dzisiaj go nie mam to jest niepokojące.
Odpowiedz
0 Lajków
Wiola__1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
17-04-2022
Wiadomość 3 z 4 (5 196 wyświetleń)

Re: Re.: Potwierdzenie przelewu

Jeśli jesteś osobą, która czeka na taki przelew, to nie będziemy w stanie po numerze transakcji sprawdzić poprawności jego wykonania na infolinii. Jeśli przelew do Ciebie nie dotrze, to nadawca może z nami się skontaktować, abyśmy sprawdzili co się z nim stało



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 107 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy