Odpowiedz
Highlighted

Problem z aplikacją

Witam, po przerwie serwisowej z soboty na niedziele nie działa mi aplikacja mobilna zawiesza się po zalogowaniu pokazuje błąd pobierania danych jeżeli się długo poczeka. Reinstalowałem aplikacje resetowałem do fabrycznych telefon nic nie pomogło.

marjar
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
1
05-03-2019
Wiadomość 1 z 13 (7 222 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją

[ Edytowane ]

Czy mógłbyś napisać z jakiego systemu operacyjnego korzystasz i w jakiej wersji? 

 

 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
293
63
29-01-2018
Wiadomość 2 z 13 (7 180 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją

Mam ten sam problem, mój system to Android 4.4.2

Odpowiedz
0 Lajków
Krisman
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
05-03-2019
Wiadomość 3 z 13 (7 131 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją

Android 4.4.2 telefon to HUAWEI Y3.
Odpowiedz
0 Lajków
marjar
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
1
05-03-2019
Wiadomość 4 z 13 (7 126 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją

Wersja systemu Andrioid 5.1, telefon Philips Xenium V787. Wersja aplikacji 2.9.1
Odpowiedz
0 Lajków
Marti1710
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
05-03-2019
Wiadomość 5 z 13 (7 075 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją

Udało nam się zdiagnozować problemy dotyczące korzystania z naszej aplikacji na Androidzie 4.4 oraz 5.1. Nasze koleżanki i koledzy pracują nad tym, aby aplikacja działała poprawnie na Waszych telefonach. Przepraszamy Was za utrudnienia Emotikon: Smutny Tymczasowo prosimy Was o korzystanie z naszej bankowości internetowej przez przeglądarkę. Wiemy, że to nie jest komfortowa sytuacja. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
529
158
12-10-2015
Wiadomość 6 z 13 (7 062 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją

Dżin dobry!
Korzystam z IOS 12, aplikacja i u mnie również nie działa. Wyskakuje blad pobierania informacji przy obowiązkowej aktualizacji. Nie mogę wiec korzystać z blika a jest to podstawowa forma moich płatności.
Odpowiedz
0 Lajków
ginger-lola
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
07-03-2019
Wiadomość 7 z 13 (6 865 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją

Dzień dobry, 

proszę, usuń dane aplikacji i aktywuj ją ponownie. Zrobisz to wybierając: Ustawienia -> Ogólne -> iPhone(pamięć) -> kliknij na aplikację Moje ING ->  Odinstaluj aplikację. Daj znać czy wskazówki pomogły. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
49
14
23-04-2018
Wiadomość 8 z 13 (6 788 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją

Nie działa. Strasznie to slabe...
Odpowiedz
0 Lajków
dwieck
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
07-05-2019
Wiadomość 9 z 13 (5 713 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją

dwieck, co konkretnie dzieje się z Twoją aplikacją?

***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
192
55
19-03-2018
Wiadomość 10 z 13 (5 678 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpłatomat zjadł 200 zł Wolbrom

Witam, proszę o szybką interwencję o numerze 020698/052020

31 maja 2020 roku o godzinie 21:20
W Piłsudskiego 1, 32-340 Wolbrom
Wpłatomat urządzenie o numerze RNETN308 zjadło 200 zl
Włożyłem kartę nacisnoł...

31-05-2020
oddzialne konto oszczednosciowe, rozdzielne konta w małżeństwie

witam, 

mam konto direct gdzie zona jest pelnomocnikiem, mamy tez konta oszczednosciowe oko i co pare msc zamieniamy sobie srodki na nowe miedzy soba , tworzac oko bonus, do tego tez sa pelnomocnictwa

...

31-05-2020
Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam,
chciałam się dowiedzieć czy w ogóle są prowadzone jakieś prace w kierunku uruchomienia aplikacji dla każdego klienta? Mija już kolejny miesiąc kiedy nie mogę się zalogować do aplikacji na telefo

...

31-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy