05-03-2019 09:38
Witam, po przerwie serwisowej z soboty na niedziele nie działa mi aplikacja mobilna zawiesza się po zalogowaniu pokazuje błąd pobierania danych jeżeli się długo poczeka. Reinstalowałem aplikacje resetowałem do fabrycznych telefon nic nie pomogło.
05-03-2019 12:13 | Edytowano: 05-03-2019 12:13
Czy mógłbyś napisać z jakiego systemu operacyjnego korzystasz i w jakiej wersji?
05-03-2019 15:21
Mam ten sam problem, mój system to Android 4.4.2
05-03-2019 15:28
05-03-2019 18:57
05-03-2019 19:09
Udało nam się zdiagnozować problemy dotyczące korzystania z naszej aplikacji na Androidzie 4.4 oraz 5.1. Nasze koleżanki i koledzy pracują nad tym, aby aplikacja działała poprawnie na Waszych telefonach. Przepraszamy Was za utrudnienia Tymczasowo prosimy Was o korzystanie z naszej bankowości internetowej przez przeglądarkę. Wiemy, że to nie jest komfortowa sytuacja.
07-03-2019 17:46
08-03-2019 20:50
Dzień dobry,
proszę, usuń dane aplikacji i aktywuj ją ponownie. Zrobisz to wybierając: Ustawienia -> Ogólne -> iPhone(pamięć) -> kliknij na aplikację Moje ING -> Odinstaluj aplikację. Daj znać czy wskazówki pomogły.
07-05-2019 21:57
08-05-2019 08:55
dwieck, co konkretnie dzieje się z Twoją aplikacją?
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024