Odpowiedz

Re: Re.: Problem z aplikacją

[ Edytowane ]

Witam dzis po godzinie 20 przestała mi działac poprawnie wasza apka tzn jest taki problem ilez bym razy nie próbowal sie zalogowac nie idze a jak odinstalowałem i zainstalowałem to nawet nie idzie aktywoać jej. Mój android to 9 w Huawei Mate 20 Pro. Najlepsze jest to ze godzine wczesniej jeszcze działało wszystko ok

Odpowiedz
0 Lajków
Orsted
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
14-05-2019
Wiadomość 11 z 15 (6 624 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją

Przywrócenie ustawień fabrycznych to już dość ostateczne i raczej chyba niepotrzebne rozwiązanie. Jeżeli na co dzień nie masz problemów z internetem w innych aplikacjach (zakładam że chodzi o system Android), to błąd o którym mówisz (błąd pobierania danych) jest spowodowany przez aplikacje banku (a uściślając to jakiś problem w komunikacji). 

 

U mnie też czasem pojawia się ten problem, jednak nie jest on uciążliwy, wystarczy "zkillować" aplikację i uruchomić ją ponownie. 

 

Jak często ten błąd pojawia się u Ciebie? Uniemożliwia korzystanie z aplikacji?

Odpowiedz
0 Lajków
username
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
13-05-2019
Wiadomość 12 z 15 (6 610 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją

Juz po problemie tzn pomogła zmiana hasła i nagle wszystko ruszyło...

Odpowiedz
0 Lajków
Orsted
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
14-05-2019
Wiadomość 13 z 15 (6 594 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją

NIe działa mi aplikacja Moje ING na telefonie Huawei Android 10. Po zalogowaniu do aplikacji stale widać kółko logowania i informację że trwa pobierania danych aplikacji i żeby nie wyłączać. Po pół godzinie to samo. Po odinstalowaniu i ponownym zainstalowaniu aplikacji to samo.
Odpowiedz
0 Lajków
Edyta__s
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-04-2022
Wiadomość 14 z 15 (3 804 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją

Spróbuj jeszcze wyczyścić dane aplikacji w ustawieniach Twojego telefonu. Następnie wyłącz i włącz swój telefon.
Podczas aktywacji upewnij się, czy wpisujesz wszystkie dane poprawnie. Sprawdź również jakość połączenia z internetem. Możesz też zobaczyć, czy ten sam błąd pojawia się jak korzystasz z wi-fi czy danych komórkowych na Twoim telefonie.
Jeśli nadal będziesz miała kłopot, skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69. Przyjmiemy zgłoszenie w tej sprawie. 


 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 15 z 15 (3 768 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Również posiadam taki status, z tym, że wniosek został złożony wczoraj a już dzisiaj wskoczył na nr 5 (ku mojemu zdziwieniu). Podpinam się pod pytanieEmotikon: Szczęśliwy

08-01-2025
Czas oczekiwania na decyzję

Witam,

mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?

08-01-2025
Re.: Brak wpłaconych pieniędzy na koncie

Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacjaEmotikon: Smutny

08-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy