14-05-2019 20:56 | Edytowano: 14-05-2019 21:01
Witam dzis po godzinie 20 przestała mi działac poprawnie wasza apka tzn jest taki problem ilez bym razy nie próbowal sie zalogowac nie idze a jak odinstalowałem i zainstalowałem to nawet nie idzie aktywoać jej. Mój android to 9 w Huawei Mate 20 Pro. Najlepsze jest to ze godzine wczesniej jeszcze działało wszystko ok
15-05-2019 06:53
Przywrócenie ustawień fabrycznych to już dość ostateczne i raczej chyba niepotrzebne rozwiązanie. Jeżeli na co dzień nie masz problemów z internetem w innych aplikacjach (zakładam że chodzi o system Android), to błąd o którym mówisz (błąd pobierania danych) jest spowodowany przez aplikacje banku (a uściślając to jakiś problem w komunikacji).
U mnie też czasem pojawia się ten problem, jednak nie jest on uciążliwy, wystarczy "zkillować" aplikację i uruchomić ją ponownie.
Jak często ten błąd pojawia się u Ciebie? Uniemożliwia korzystanie z aplikacji?
15-05-2019 14:55
Juz po problemie tzn pomogła zmiana hasła i nagle wszystko ruszyło...
16-04-2022 13:22
17-04-2022 12:07
Spróbuj jeszcze wyczyścić dane aplikacji w ustawieniach Twojego telefonu. Następnie wyłącz i włącz swój telefon.
Podczas aktywacji upewnij się, czy wpisujesz wszystkie dane poprawnie. Sprawdź również jakość połączenia z internetem. Możesz też zobaczyć, czy ten sam błąd pojawia się jak korzystasz z wi-fi czy danych komórkowych na Twoim telefonie.
Jeśli nadal będziesz miała kłopot, skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69. Przyjmiemy zgłoszenie w tej sprawie.
Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 22-11-2024Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt