Odpowiedz

Problem z aplikacją

Witam, po przerwie serwisowej z soboty na niedziele nie działa mi aplikacja mobilna zawiesza się po zalogowaniu pokazuje błąd pobierania danych jeżeli się długo poczeka. Reinstalowałem aplikacje resetowałem do fabrycznych telefon nic nie pomogło.

marjar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
05-03-2019
Wiadomość 1 z 15 (27 135 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją

[ Edytowane ]

Czy mógłbyś napisać z jakiego systemu operacyjnego korzystasz i w jakiej wersji? 

 

 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 15 (27 093 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją

Mam ten sam problem, mój system to Android 4.4.2

Odpowiedz
0 Lajków
Krisman
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-03-2019
Wiadomość 3 z 15 (27 044 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją

Android 4.4.2 telefon to HUAWEI Y3.
Odpowiedz
0 Lajków
marjar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
05-03-2019
Wiadomość 4 z 15 (27 039 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją

Wersja systemu Andrioid 5.1, telefon Philips Xenium V787. Wersja aplikacji 2.9.1
Odpowiedz
0 Lajków
Marti1710
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-03-2019
Wiadomość 5 z 15 (26 988 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją

Udało nam się zdiagnozować problemy dotyczące korzystania z naszej aplikacji na Androidzie 4.4 oraz 5.1. Nasze koleżanki i koledzy pracują nad tym, aby aplikacja działała poprawnie na Waszych telefonach. Przepraszamy Was za utrudnienia Emotikon: Smutny Tymczasowo prosimy Was o korzystanie z naszej bankowości internetowej przez przeglądarkę. Wiemy, że to nie jest komfortowa sytuacja. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 6 z 15 (26 975 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją

Dżin dobry!
Korzystam z IOS 12, aplikacja i u mnie również nie działa. Wyskakuje blad pobierania informacji przy obowiązkowej aktualizacji. Nie mogę wiec korzystać z blika a jest to podstawowa forma moich płatności.
Odpowiedz
0 Lajków
ginger-lola
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-03-2019
Wiadomość 7 z 15 (26 778 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją

Dzień dobry, 

proszę, usuń dane aplikacji i aktywuj ją ponownie. Zrobisz to wybierając: Ustawienia -> Ogólne -> iPhone(pamięć) -> kliknij na aplikację Moje ING ->  Odinstaluj aplikację. Daj znać czy wskazówki pomogły. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 8 z 15 (26 701 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją

Nie działa. Strasznie to slabe...
Odpowiedz
0 Lajków
dwieck
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-05-2019
Wiadomość 9 z 15 (25 626 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją

dwieck, co konkretnie dzieje się z Twoją aplikacją?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 10 z 15 (25 591 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy