Odpowiedz

Problem z aplikacją

Witam, po przerwie serwisowej z soboty na niedziele nie działa mi aplikacja mobilna zawiesza się po zalogowaniu pokazuje błąd pobierania danych jeżeli się długo poczeka. Reinstalowałem aplikacje resetowałem do fabrycznych telefon nic nie pomogło.

marjar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
05-03-2019
Wiadomość 1 z 15 (25 387 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją

[ Edytowane ]

Czy mógłbyś napisać z jakiego systemu operacyjnego korzystasz i w jakiej wersji? 

 

 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 15 (25 345 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją

Mam ten sam problem, mój system to Android 4.4.2

Odpowiedz
0 Lajków
Krisman
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-03-2019
Wiadomość 3 z 15 (25 296 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją

Android 4.4.2 telefon to HUAWEI Y3.
Odpowiedz
0 Lajków
marjar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
05-03-2019
Wiadomość 4 z 15 (25 291 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją

Wersja systemu Andrioid 5.1, telefon Philips Xenium V787. Wersja aplikacji 2.9.1
Odpowiedz
0 Lajków
Marti1710
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-03-2019
Wiadomość 5 z 15 (25 240 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją

Udało nam się zdiagnozować problemy dotyczące korzystania z naszej aplikacji na Androidzie 4.4 oraz 5.1. Nasze koleżanki i koledzy pracują nad tym, aby aplikacja działała poprawnie na Waszych telefonach. Przepraszamy Was za utrudnienia Emotikon: Smutny Tymczasowo prosimy Was o korzystanie z naszej bankowości internetowej przez przeglądarkę. Wiemy, że to nie jest komfortowa sytuacja. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 6 z 15 (25 227 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją

Dżin dobry!
Korzystam z IOS 12, aplikacja i u mnie również nie działa. Wyskakuje blad pobierania informacji przy obowiązkowej aktualizacji. Nie mogę wiec korzystać z blika a jest to podstawowa forma moich płatności.
Odpowiedz
0 Lajków
ginger-lola
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-03-2019
Wiadomość 7 z 15 (25 030 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją

Dzień dobry, 

proszę, usuń dane aplikacji i aktywuj ją ponownie. Zrobisz to wybierając: Ustawienia -> Ogólne -> iPhone(pamięć) -> kliknij na aplikację Moje ING ->  Odinstaluj aplikację. Daj znać czy wskazówki pomogły. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
184
42
23-04-2018
Wiadomość 8 z 15 (24 953 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją

Nie działa. Strasznie to slabe...
Odpowiedz
0 Lajków
dwieck
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-05-2019
Wiadomość 9 z 15 (23 878 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją

dwieck, co konkretnie dzieje się z Twoją aplikacją?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 10 z 15 (23 843 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Witam. W lutym zapłaciłem pierwszą ratę. Chciał bym nadpłacać kredyt co miesiąc po 1000 zł i zmniejszać lata do spłaty . Ratę mam 1360 zł. Na próbę nadpłat nadpłaciłem 100 zł. W aplikacji wybrałem opc...

16-02-2025
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy