Odpowiedz
Highlighted

Problem z aplikacją

Witam, po przerwie serwisowej z soboty na niedziele nie działa mi aplikacja mobilna zawiesza się po zalogowaniu pokazuje błąd pobierania danych jeżeli się długo poczeka. Reinstalowałem aplikacje resetowałem do fabrycznych telefon nic nie pomogło.

marjar
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
1
05-03-2019
Wiadomość 1 z 13 (7 312 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją

[ Edytowane ]

Czy mógłbyś napisać z jakiego systemu operacyjnego korzystasz i w jakiej wersji? 

 

 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
293
63
29-01-2018
Wiadomość 2 z 13 (7 270 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją

Mam ten sam problem, mój system to Android 4.4.2

Odpowiedz
0 Lajków
Krisman
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
05-03-2019
Wiadomość 3 z 13 (7 221 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją

Android 4.4.2 telefon to HUAWEI Y3.
Odpowiedz
0 Lajków
marjar
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
1
05-03-2019
Wiadomość 4 z 13 (7 216 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją

Wersja systemu Andrioid 5.1, telefon Philips Xenium V787. Wersja aplikacji 2.9.1
Odpowiedz
0 Lajków
Marti1710
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
05-03-2019
Wiadomość 5 z 13 (7 165 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją

Udało nam się zdiagnozować problemy dotyczące korzystania z naszej aplikacji na Androidzie 4.4 oraz 5.1. Nasze koleżanki i koledzy pracują nad tym, aby aplikacja działała poprawnie na Waszych telefonach. Przepraszamy Was za utrudnienia Emotikon: Smutny Tymczasowo prosimy Was o korzystanie z naszej bankowości internetowej przez przeglądarkę. Wiemy, że to nie jest komfortowa sytuacja. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
529
158
12-10-2015
Wiadomość 6 z 13 (7 152 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją

Dżin dobry!
Korzystam z IOS 12, aplikacja i u mnie również nie działa. Wyskakuje blad pobierania informacji przy obowiązkowej aktualizacji. Nie mogę wiec korzystać z blika a jest to podstawowa forma moich płatności.
Odpowiedz
0 Lajków
ginger-lola
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
07-03-2019
Wiadomość 7 z 13 (6 955 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją

Dzień dobry, 

proszę, usuń dane aplikacji i aktywuj ją ponownie. Zrobisz to wybierając: Ustawienia -> Ogólne -> iPhone(pamięć) -> kliknij na aplikację Moje ING ->  Odinstaluj aplikację. Daj znać czy wskazówki pomogły. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
49
14
23-04-2018
Wiadomość 8 z 13 (6 878 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją

Nie działa. Strasznie to slabe...
Odpowiedz
0 Lajków
dwieck
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
07-05-2019
Wiadomość 9 z 13 (5 803 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją

dwieck, co konkretnie dzieje się z Twoją aplikacją?

***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
194
55
19-03-2018
Wiadomość 10 z 13 (5 768 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatność telefonem - alert o przekroczeniu limitu

Od dluzszego czasu korzystam z opcji placenia telefonem przy uzyciu aplikacji mobilnej.
Niestety ostatnio funkcjonalnosc ta przestala dzialac - za kazdym razem dostaje info, ze przekroczony zostal dzie...

06-06-2020
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

Całkiem poważnie podchodzimy do analizy każdego wniosku, Trudno mi się odnieść do sytuacji jaka Cię spotkała i z czego wynikała ponowna prośba o wysłanie dokumentów. Niekiedy na początkowym etapie ana

...

06-06-2020
Re: Aplikacja ING na Huawei

Proste jeśli nie będziecie to trzeba będzie zmienić BANK - MACIE W DUPIE KLIENTÓW KLIENCI MAJA WAS

06-06-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy