05-03-2019 09:38
Witam, po przerwie serwisowej z soboty na niedziele nie działa mi aplikacja mobilna zawiesza się po zalogowaniu pokazuje błąd pobierania danych jeżeli się długo poczeka. Reinstalowałem aplikacje resetowałem do fabrycznych telefon nic nie pomogło.
05-03-2019 12:13 | Edytowano: 05-03-2019 12:13
Czy mógłbyś napisać z jakiego systemu operacyjnego korzystasz i w jakiej wersji?
05-03-2019 15:21
Mam ten sam problem, mój system to Android 4.4.2
05-03-2019 15:28
05-03-2019 18:57
05-03-2019 19:09
Udało nam się zdiagnozować problemy dotyczące korzystania z naszej aplikacji na Androidzie 4.4 oraz 5.1. Nasze koleżanki i koledzy pracują nad tym, aby aplikacja działała poprawnie na Waszych telefonach. Przepraszamy Was za utrudnienia
Tymczasowo prosimy Was o korzystanie z naszej bankowości internetowej przez przeglądarkę. Wiemy, że to nie jest komfortowa sytuacja.
07-03-2019 17:46
08-03-2019 20:50
Dzień dobry,
proszę, usuń dane aplikacji i aktywuj ją ponownie. Zrobisz to wybierając: Ustawienia -> Ogólne -> iPhone(pamięć) -> kliknij na aplikację Moje ING -> Odinstaluj aplikację. Daj znać czy wskazówki pomogły.
07-05-2019 21:57
08-05-2019 08:55
dwieck, co konkretnie dzieje się z Twoją aplikacją?
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |