Odpowiedz

Potwierdzenie przelewu

Witam.Mam pytanie nie jestem użytkownikiem banku ING, natomiast szukam pomocy otrzymałam potwierdzenie przelewu pdf "utworzono 11.04.2022 przed 22.godzina realizacja 12.04.2022. w systemie bankowym (status)" następnie dnia 12.04.2022 otrzymałam kolejny pdf "utworzono 12.04.2022.przed godzina 20.realizacja 12.04.2022.status" zaakceptowane". Oczywiście do dnia dzisiejszego 17.04.2022 nie dotarły do mnie pieniądze. Obawiam się że kobieta po prostu oszukuje. Czy może mi ktoś pomoc?
Odpowiedz
0 Lajków
Wiola__1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
17-04-2022
Wiadomość 1 z 4 (5 366 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie przelewu

Najprędzej sprawdzą po numerze transakcji. Zadzwoń na infolinię ING, zidentyfikuj się za pomocą nr PESEL, porozmawiaj z konsultantem.

Tutaj oczywiście niczego nie wstawiaj i nie załączaj.
brajanusz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
9
10-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (5 345 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie przelewu

Jeśli nie zleciłam przelewu, to takiej informacji mi udziela? Bo jest jakieś dziwne, wzorcowe pdf, posiadam w innym banku rachunek bankowy i wygląda to zupełnie inaczej. Jeśli zlecone przelew 11.04.a do dzisiaj go nie mam to jest niepokojące.
Odpowiedz
0 Lajków
Wiola__1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
17-04-2022
Wiadomość 3 z 4 (5 338 wyświetleń)

Re: Re.: Potwierdzenie przelewu

Jeśli jesteś osobą, która czeka na taki przelew, to nie będziemy w stanie po numerze transakcji sprawdzić poprawności jego wykonania na infolinii. Jeśli przelew do Ciebie nie dotrze, to nadawca może z nami się skontaktować, abyśmy sprawdzili co się z nim stało



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
340
65
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 249 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Również posiadam taki status, z tym, że wniosek został złożony wczoraj a już dzisiaj wskoczył na nr 5 (ku mojemu zdziwieniu). Podpinam się pod pytanieEmotikon: Szczęśliwy

08-01-2025
Czas oczekiwania na decyzję

Witam,

mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?

08-01-2025
Re.: Brak wpłaconych pieniędzy na koncie

Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacjaEmotikon: Smutny

08-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy