Odpowiedz

Potwierdzenie przelewu

Witam.Mam pytanie nie jestem użytkownikiem banku ING, natomiast szukam pomocy otrzymałam potwierdzenie przelewu pdf "utworzono 11.04.2022 przed 22.godzina realizacja 12.04.2022. w systemie bankowym (status)" następnie dnia 12.04.2022 otrzymałam kolejny pdf "utworzono 12.04.2022.przed godzina 20.realizacja 12.04.2022.status" zaakceptowane". Oczywiście do dnia dzisiejszego 17.04.2022 nie dotarły do mnie pieniądze. Obawiam się że kobieta po prostu oszukuje. Czy może mi ktoś pomoc?
Odpowiedz
0 Lajków
Wiola__1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
17-04-2022
Wiadomość 1 z 4 (6 370 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie przelewu

Najprędzej sprawdzą po numerze transakcji. Zadzwoń na infolinię ING, zidentyfikuj się za pomocą nr PESEL, porozmawiaj z konsultantem.

Tutaj oczywiście niczego nie wstawiaj i nie załączaj.
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (6 349 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie przelewu

Jeśli nie zleciłam przelewu, to takiej informacji mi udziela? Bo jest jakieś dziwne, wzorcowe pdf, posiadam w innym banku rachunek bankowy i wygląda to zupełnie inaczej. Jeśli zlecone przelew 11.04.a do dzisiaj go nie mam to jest niepokojące.
Odpowiedz
0 Lajków
Wiola__1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
17-04-2022
Wiadomość 3 z 4 (6 342 wyświetleń)

Re: Re.: Potwierdzenie przelewu

Jeśli jesteś osobą, która czeka na taki przelew, to nie będziemy w stanie po numerze transakcji sprawdzić poprawności jego wykonania na infolinii. Jeśli przelew do Ciebie nie dotrze, to nadawca może z nami się skontaktować, abyśmy sprawdzili co się z nim stało



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 253 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy