Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych

Od około 3 tygodni przy próbie zalogowania się (poprzez dane komórkowe) w aplikacji Moje ING, pojawia się komunikat "nie udało się pobrać danych". Przez Wifi jest ok. Przeinstalowanie nie pomaga, usuwanie danych z przeglądarki również. Na około 10 prób logowania jedna czasem kończy się powodzeniem.
Mam jeszcze aplikacje dwóch innych banków i tam nie ma problemu z logowaniem.
Zaczyna to być męczące żeby nie napisać irytujące...
Odpowiedz
0 Lajków
WaldAr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-01-2022
Wiadomość 1 z 3 (8 685 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych

[ Edytowane ]

> Przez Wifi jest ok. Przeinstalowanie nie pomaga, usuwanie danych z przeglądarki również. Na około 10 prób logowania jedna czasem kończy się powodzeniem.

Rozumiem wkrowienie, ale spokojnie. Prawdopodobnie problem leży w połączeniu internetowym operatora telefonii komórkowej (trasa pakietów). Nie ma sensu przeinstalowywanie, usuwanie danych, skoro przez wifi działa.

Co możesz sprawdzić? Zakładam, że używasz Android 11, więc wg tego schematu sprawdź, czy podmiana DNS na inne naprawi problem. Polecam CloudFlare DNS:
https://developers.cloudflare.com/1.1.1.1/setup-1.1.1.1/android .

Interesuje cię tylko cześć "Configure 1.1.1.1 manually" i akapit "Android 9 Pie or later" - nic więcej.

Może być tak, że po zmianie DNS przestanie działać internet od operatora, wtedy cofniesz zmiany (jakiś czas temu sprawdzone u pomarańczowych). U mnie działa, sieci nie podam.

Wszystko wykonujesz na własną odpowiedzialność. Jeśli masz wątpliwości co do zmiany tych ustawień, skontaktuj się z pomocą techniczną operatora i zgłoś problem z połączeniem z aplikacją Moje ING.

 

Tradycyjnie upewnij się że:

- wszystkie aplikacje z Google Play są zaktualizowane

- wszystkie aplikacje z Galaxy Store / innego sklepu producenta są zaktualizowane

- system Android ma zainstalowane wszystkie poprawki

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (8 660 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych

Po stronie operatora sieci wszystko jest ok - taką otrzymałem odpowiedź. Pracuję na Android 10.
Telefon jest aktualizowany na bieżąco.
ING zasugerowało m.in.... poczekanie na aktualizację aplikacji Moje ING.
Odpowiedz
0 Lajków
WaldAr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-01-2022
Wiadomość 3 z 3 (8 645 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wplatomat zablokował pieniądze

Dzień dobry 9.marca wplatomat zablokował moje pieniądze . Czy możliwe jest szybsze rozpatrzenie mojej reklamacji ponieważ pieniądze są mi bardzo potrzebne.

09-03-2025
Re.: Wcześniejsze wykonanie stałego zlecenia

Na ten moment nie ma takiej możliwości, ale zapisałam Twoją sugestię.

08-03-2025
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

W dniu wczorajszym otrzymałam od banku odpowiedź o "warunkowym uznaniu środków" która zawiera informację że do momentu wyjaśnienia sprawy środki w kwocie 19800zł zostają przesłane na moje konto. Jedna...

08-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy