Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych

Od około 3 tygodni przy próbie zalogowania się (poprzez dane komórkowe) w aplikacji Moje ING, pojawia się komunikat "nie udało się pobrać danych". Przez Wifi jest ok. Przeinstalowanie nie pomaga, usuwanie danych z przeglądarki również. Na około 10 prób logowania jedna czasem kończy się powodzeniem.
Mam jeszcze aplikacje dwóch innych banków i tam nie ma problemu z logowaniem.
Zaczyna to być męczące żeby nie napisać irytujące...
Odpowiedz
0 Lajków
WaldAr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-01-2022
Wiadomość 1 z 3 (6 888 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych

[ Edytowane ]

> Przez Wifi jest ok. Przeinstalowanie nie pomaga, usuwanie danych z przeglądarki również. Na około 10 prób logowania jedna czasem kończy się powodzeniem.

Rozumiem wkrowienie, ale spokojnie. Prawdopodobnie problem leży w połączeniu internetowym operatora telefonii komórkowej (trasa pakietów). Nie ma sensu przeinstalowywanie, usuwanie danych, skoro przez wifi działa.

Co możesz sprawdzić? Zakładam, że używasz Android 11, więc wg tego schematu sprawdź, czy podmiana DNS na inne naprawi problem. Polecam CloudFlare DNS:
https://developers.cloudflare.com/1.1.1.1/setup-1.1.1.1/android .

Interesuje cię tylko cześć "Configure 1.1.1.1 manually" i akapit "Android 9 Pie or later" - nic więcej.

Może być tak, że po zmianie DNS przestanie działać internet od operatora, wtedy cofniesz zmiany (jakiś czas temu sprawdzone u pomarańczowych). U mnie działa, sieci nie podam.

Wszystko wykonujesz na własną odpowiedzialność. Jeśli masz wątpliwości co do zmiany tych ustawień, skontaktuj się z pomocą techniczną operatora i zgłoś problem z połączeniem z aplikacją Moje ING.

 

Tradycyjnie upewnij się że:

- wszystkie aplikacje z Google Play są zaktualizowane

- wszystkie aplikacje z Galaxy Store / innego sklepu producenta są zaktualizowane

- system Android ma zainstalowane wszystkie poprawki

Odpowiedz
0 Lajków
brajanusz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
8
10-09-2021
Wiadomość 2 z 3 (6 863 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych

Po stronie operatora sieci wszystko jest ok - taką otrzymałem odpowiedź. Pracuję na Android 10.
Telefon jest aktualizowany na bieżąco.
ING zasugerowało m.in.... poczekanie na aktualizację aplikacji Moje ING.
Odpowiedz
0 Lajków
WaldAr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-01-2022
Wiadomość 3 z 3 (6 848 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wnioski o wakacje kredytowe

Podbijam swoje pytanie. To dość istotna kwestia - wiele banków już się określiło, że wnioski będą od 15 maja, natomiast ze strony ING nie ma informacji.

10-05-2024
Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Ponad 2 tygodnie temu bankomat sie zawiesił i wydał mi tylko część pieniędzy. W ogóle zawiesił sie i kilkukrotnie otwierał i zamykał szufladkę z pieniędzmi i dawał mi po pare stówek. Wydał 1400 a chci...

09-05-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak mi, miałam dokładnie taką sytuację jak Wy z dosyłaniem dokumentów i tak oto po ponad miesiącu mam tą decyzję, dostałam na początku tego tygodnia. Teraz ponad tydzień oczekiwania na podpisanie umow...

09-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy