Odpowiedz

Analiza wydatków nie działa

Witam natrafiłem dzisiaj na problem taki, że w analizie wydatków nie ważne jaki zakres czasowy zaznaczę ciągle występuje komunikat
"Nie masz wydatków do analizy w wybranym okresie".

Poniżej widać normalnie historię ostatnich transakcji i wszystkie kategorie są normalnie przydzielone. 

 

Pozdrawiam,

Mikołaj

Odpowiedz
0 Lajków
polakm
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-01-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 800 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków nie działa

Aby sprawdzić, dlaczego tak to wygląda u Ciebie, proszę napisz do nas na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 745 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam,
Nie rozumiem jak w takich nagłych przypadkach jak pieniądze na operację dziecka , bank nie proponuje szybkiego rozwiązania sprawy . W dniu dzisiejszym wpłaciłam 11 400zl . Pieniądze muszę wpłaci...

06-10-2024
Cele oszczędnościowe - cele wspólne

Posiadam pełnomocnika do konta oszczędnościowego. Gdy próbuje utworzyć cel oszczędnościowy zostaje przekierowany do procesu otwarcia wskazanego konta oszczędnościowego.

Czy jeżeli konto do którego mam ...

05-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy