Odpowiedz

Analiza wydatków nie działa

Witam natrafiłem dzisiaj na problem taki, że w analizie wydatków nie ważne jaki zakres czasowy zaznaczę ciągle występuje komunikat
"Nie masz wydatków do analizy w wybranym okresie".

Poniżej widać normalnie historię ostatnich transakcji i wszystkie kategorie są normalnie przydzielone. 

 

Pozdrawiam,

Mikołaj

Odpowiedz
0 Lajków
polakm
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-01-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 901 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków nie działa

Aby sprawdzić, dlaczego tak to wygląda u Ciebie, proszę napisz do nas na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 846 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy