Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych

Od około 3 tygodni przy próbie zalogowania się (poprzez dane komórkowe) w aplikacji Moje ING, pojawia się komunikat "nie udało się pobrać danych". Przez Wifi jest ok. Przeinstalowanie nie pomaga, usuwanie danych z przeglądarki również. Na około 10 prób logowania jedna czasem kończy się powodzeniem.
Mam jeszcze aplikacje dwóch innych banków i tam nie ma problemu z logowaniem.
Zaczyna to być męczące żeby nie napisać irytujące...
Odpowiedz
0 Lajków
WaldAr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-01-2022
Wiadomość 1 z 3 (6 806 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych

[ Edytowane ]

> Przez Wifi jest ok. Przeinstalowanie nie pomaga, usuwanie danych z przeglądarki również. Na około 10 prób logowania jedna czasem kończy się powodzeniem.

Rozumiem wkrowienie, ale spokojnie. Prawdopodobnie problem leży w połączeniu internetowym operatora telefonii komórkowej (trasa pakietów). Nie ma sensu przeinstalowywanie, usuwanie danych, skoro przez wifi działa.

Co możesz sprawdzić? Zakładam, że używasz Android 11, więc wg tego schematu sprawdź, czy podmiana DNS na inne naprawi problem. Polecam CloudFlare DNS:
https://developers.cloudflare.com/1.1.1.1/setup-1.1.1.1/android .

Interesuje cię tylko cześć "Configure 1.1.1.1 manually" i akapit "Android 9 Pie or later" - nic więcej.

Może być tak, że po zmianie DNS przestanie działać internet od operatora, wtedy cofniesz zmiany (jakiś czas temu sprawdzone u pomarańczowych). U mnie działa, sieci nie podam.

Wszystko wykonujesz na własną odpowiedzialność. Jeśli masz wątpliwości co do zmiany tych ustawień, skontaktuj się z pomocą techniczną operatora i zgłoś problem z połączeniem z aplikacją Moje ING.

 

Tradycyjnie upewnij się że:

- wszystkie aplikacje z Google Play są zaktualizowane

- wszystkie aplikacje z Galaxy Store / innego sklepu producenta są zaktualizowane

- system Android ma zainstalowane wszystkie poprawki

Odpowiedz
0 Lajków
brajanusz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
8
10-09-2021
Wiadomość 2 z 3 (6 781 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych

Po stronie operatora sieci wszystko jest ok - taką otrzymałem odpowiedź. Pracuję na Android 10.
Telefon jest aktualizowany na bieżąco.
ING zasugerowało m.in.... poczekanie na aktualizację aplikacji Moje ING.
Odpowiedz
0 Lajków
WaldAr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-01-2022
Wiadomość 3 z 3 (6 766 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To u mnie podobnie tylko ponowne dostarczenie dokumentów zmieniło status w środę i mam rzekomy termin na przyszły tydzień w majówkę. Czy wiecie już ile się czeka na podpisanie umowy?

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To trochę zawiłe, bo niby mieliśmy już wszystko w poniedziałek 15.04, później w środę 17.04, że mamy dostarczyć dokumenty i dokumenty dostarczyliśmy tego samego dnia, status z “dostarczenia” na mamy j...

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Gratuluję, czy możesz przypomnieć ile czekaliście na decyzję od momentu dostarczenia ostatnich dokumentów?

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy