O WaldAr

WaldAr
0 Polubień
0 Rozwiązań
2 Postów
Re.: Nie udało się pobrać danych
Po stronie operatora sieci wszystko jest ok - taką otrzymałem odpowiedź. Pracuję na Android 10.
Telefon jest aktualizowany na bieżąco.
ING zasugerowało m.in.... poczekanie na aktualizację aplikacji Moje ING.
0
WaldAr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Nie udało się pobrać danych
Od około 3 tygodni przy próbie zalogowania się (poprzez dane komórkowe) w aplikacji Moje ING, pojawia się komunikat "nie udało się pobrać danych". Przez Wifi jest ok. Przeinstalowanie nie pomaga, usuwanie danych z przeglądarki również. Na około 10 prób logowania jedna czasem kończy się powodzeniem.
Mam jeszcze aplikacje dwóch innych banków i tam nie ma problemu z logowaniem.
Zaczyna to być męczące ż...
2
WaldAr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎05-01-2022 08:25
Data ostatnich odwiedzin ‎05-01-2022 13:00
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 2
Posty, które lubię