05-01-2022 08:34
05-01-2022 10:55 | Edytowano: 05-01-2022 10:57
> Przez Wifi jest ok. Przeinstalowanie nie pomaga, usuwanie danych z przeglądarki również. Na około 10 prób logowania jedna czasem kończy się powodzeniem.
Rozumiem wkrowienie, ale spokojnie. Prawdopodobnie problem leży w połączeniu internetowym operatora telefonii komórkowej (trasa pakietów). Nie ma sensu przeinstalowywanie, usuwanie danych, skoro przez wifi działa.
Co możesz sprawdzić? Zakładam, że używasz Android 11, więc wg tego schematu sprawdź, czy podmiana DNS na inne naprawi problem. Polecam CloudFlare DNS:
https://developers.cloudflare.com/1.1.1.1/setup-1.1.1.1/android .
Interesuje cię tylko cześć "Configure 1.1.1.1 manually" i akapit "Android 9 Pie or later" - nic więcej.
Może być tak, że po zmianie DNS przestanie działać internet od operatora, wtedy cofniesz zmiany (jakiś czas temu sprawdzone u pomarańczowych). U mnie działa, sieci nie podam.
Wszystko wykonujesz na własną odpowiedzialność. Jeśli masz wątpliwości co do zmiany tych ustawień, skontaktuj się z pomocą techniczną operatora i zgłoś problem z połączeniem z aplikacją Moje ING.
Tradycyjnie upewnij się że:
- wszystkie aplikacje z Google Play są zaktualizowane
- wszystkie aplikacje z Galaxy Store / innego sklepu producenta są zaktualizowane
- system Android ma zainstalowane wszystkie poprawki
05-01-2022 12:19
U mnie pomogło zapisanie ww. numeru w książce.
25-11-2024Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |