Odpowiedz

Analiza wydatków nie działa

Witam natrafiłem dzisiaj na problem taki, że w analizie wydatków nie ważne jaki zakres czasowy zaznaczę ciągle występuje komunikat
"Nie masz wydatków do analizy w wybranym okresie".

Poniżej widać normalnie historię ostatnich transakcji i wszystkie kategorie są normalnie przydzielone. 

 

Pozdrawiam,

Mikołaj

Odpowiedz
0 Lajków
polakm
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-01-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 332 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków nie działa

Aby sprawdzić, dlaczego tak to wygląda u Ciebie, proszę napisz do nas na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
806
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 277 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Re.: Kantor w ING

Niestety ale kolega ma racje. Nie dość że kurs jest delikatnie mówiąc mało atrakcyjny w porównaniu z innymi bankami w Polsce to do tego dolicza się dziwnym trafem nigdzie nie widoczną prowizje. Przykł

...

13-02-2025
Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

W bankowości internetowej ING Business niedawno były trzy osoby uprawnione do składania wniosków i ich akceptowania w imieniu podmiotu. Dwie osoby zrezygnowały z funkcji członków zarządu i bank usunął

...

13-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy