Płatności

Odpowiedz

Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

[ Edytowane ]

W ostatnim czasie w kilku sieciach sklepów (np. w Lidlu) przy płatności kartą kredytową ING terminal pyta o walutę (PLN, czy EUR). Tego pytania nie ma, gdy płacę kartą wystawioną przez inny bank, więc w jakiś sposób związane to jest z kartą lub z wystawcą karty.

Jest to trochę kłopotliwe, gdyż łatwo o pomyłkę i w konsekwencji podwójne przewalutowanie transakcji.

Czy nie można tej opcji wyłączyć?

Odpowiedz
0 Lajków
JarekB
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
14-09-2018
Wiadomość 1 z 10 (10 392 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

@JarekB Docierają do nas zapytania od klientów w tym temacie. Rzeczywiście część terminali pyta nasze klientów korzystających z naszych kart kredytowych o przewalutowanie transakcji. Czekamy na informację od Visy, co możemy zrobić w tym temacie. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 10 (10 298 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

[ Edytowane ]
Dokładnie coraz częściej terminale pytają o wybór płatności PLN czy Euro, w moim przypadku dzieje się tak z Kartą Kredytową ING, z debetową jest O.K.
Płatności kartami innych banków są O.K.
Natomiast w dniu 13.12.2019 r. przy płatności KK ING dość że nie było pytania o wybór waluty to dodatkowo transakcka została wykonana w euro a następnie przewalutowana na PLN, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w Polsce, więc coś nie do końca jest dobrze z Państwa kartami.
Ja rezygnuje z KK ING ponieważ nie mam zamiaru się zastanawiać płacąc w Polsce w jakiej walucie zostanie rozliczona moja transakcja.
Odpowiedz
0 Lajków
Rafalski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
26-11-2019
Wiadomość 3 z 10 (9 878 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

Dokładnie coraz częściej terminale pytają o wybór płatności PLN czy Euro, w moim przypadku dzieje się tak w przypadku Karty Kredytowej ING, debetowa nie.
Płatności kartkami innych banków są O.K.
Natomiast w dniu 13.12.2019 r. Płatność KK ING dość że nie było pytania o wybór waluty to dodatkowo transakcka została wykonana w euro a następnie przewalutowana na PLN, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w Polsce, więc coś nie do końca jest z Państwa kartami.
Ja rezygnuje z KK ING ponieważ nie mam zamiaru się zastanawiać płacąc w Polsce w jakiej walucie zostanie rozliczona moja transakcja.
Odpowiedz
0 Lajków
Rafalski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
26-11-2019
Wiadomość 4 z 10 (9 879 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

@Rafalski znamy opisane działanie. Podjęliśmy już wszelkie kroki, aby nasze karty były rozpoznawane jako karty wydane i obsługiwane w walucie PLN. Przepraszamy za zasiniałą sytuację. Zawsze możesz złożyć reklamację, na tak zrealizowaną transakcję.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 10 (9 775 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

Reklamację oczywiście złożyłem, czekam na rozpatrzenie, jednakże nie jest to komfortowa sytuacja.
Odpowiedz
0 Lajków
Rafalski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
26-11-2019
Wiadomość 6 z 10 (9 772 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

[ Edytowane ]
Jest 25.01.2020 a problem nadal występuje, w sklepach płacąc karta kredytowa ing, naliczyło mi wszystko w euro. Niektóre terminale wyświetlały opcje pln i eur, inne nie. Kuriozalne już było jak wybrałem pln a naliczyło w euro. Co się tam U was dzieje?!
Odpowiedz
0 Lajków
pk85
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-01-2020
Wiadomość 7 z 10 (9 214 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

Witam !

Żona właśnie uruchomiła kartę kredytową ING za każdym razem przy płatności jest to samo pytanie o walutę.

Sprawa jest irytująca Bank powinien zająć się sprawą jak najszybciej i podejść do tematu poważnie

Odpowiedz
0 Lajków
Rpiekny
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
2
12-03-2018
Wiadomość 8 z 10 (9 179 wyświetleń)

Re: Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

Witaj,
tę sprawę traktujemy bardzo poważnie. Wynika ona z braku aktualizacji ustawień terminali płatniczych przez instytucję, która zarządza tymi terminalami. Zgłosiliśmy im już to. Liczymy, ze uda nam się jak najszybciej to wyjaśnić.
Ze swojej strony pozostaje mi przeprosić za utrudnienia w korzystaniu z karty.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 9 z 10 (9 094 wyświetleń)

Re: Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

Kilkakrotnie miałem to samo, przy transakcjach bez pinu od razu szło w EUR, ale ING bardzo szybko rozpatruje pozytywnie te reklamacje.

Odpowiedz
0 Lajków
guren
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
41
3
08-04-2017
Wiadomość 10 z 10 (8 687 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy