Płatności

Odpowiedz

Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

[ Edytowane ]

W ostatnim czasie w kilku sieciach sklepów (np. w Lidlu) przy płatności kartą kredytową ING terminal pyta o walutę (PLN, czy EUR). Tego pytania nie ma, gdy płacę kartą wystawioną przez inny bank, więc w jakiś sposób związane to jest z kartą lub z wystawcą karty.

Jest to trochę kłopotliwe, gdyż łatwo o pomyłkę i w konsekwencji podwójne przewalutowanie transakcji.

Czy nie można tej opcji wyłączyć?

Odpowiedz
0 Lajków
JarekB
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
14-09-2018
Wiadomość 1 z 10 (11 001 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

@JarekB Docierają do nas zapytania od klientów w tym temacie. Rzeczywiście część terminali pyta nasze klientów korzystających z naszych kart kredytowych o przewalutowanie transakcji. Czekamy na informację od Visy, co możemy zrobić w tym temacie. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 10 (10 907 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

[ Edytowane ]
Dokładnie coraz częściej terminale pytają o wybór płatności PLN czy Euro, w moim przypadku dzieje się tak z Kartą Kredytową ING, z debetową jest O.K.
Płatności kartami innych banków są O.K.
Natomiast w dniu 13.12.2019 r. przy płatności KK ING dość że nie było pytania o wybór waluty to dodatkowo transakcka została wykonana w euro a następnie przewalutowana na PLN, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w Polsce, więc coś nie do końca jest dobrze z Państwa kartami.
Ja rezygnuje z KK ING ponieważ nie mam zamiaru się zastanawiać płacąc w Polsce w jakiej walucie zostanie rozliczona moja transakcja.
Odpowiedz
0 Lajków
Rafalski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
26-11-2019
Wiadomość 3 z 10 (10 487 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

Dokładnie coraz częściej terminale pytają o wybór płatności PLN czy Euro, w moim przypadku dzieje się tak w przypadku Karty Kredytowej ING, debetowa nie.
Płatności kartkami innych banków są O.K.
Natomiast w dniu 13.12.2019 r. Płatność KK ING dość że nie było pytania o wybór waluty to dodatkowo transakcka została wykonana w euro a następnie przewalutowana na PLN, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w Polsce, więc coś nie do końca jest z Państwa kartami.
Ja rezygnuje z KK ING ponieważ nie mam zamiaru się zastanawiać płacąc w Polsce w jakiej walucie zostanie rozliczona moja transakcja.
Odpowiedz
0 Lajków
Rafalski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
26-11-2019
Wiadomość 4 z 10 (10 488 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

@Rafalski znamy opisane działanie. Podjęliśmy już wszelkie kroki, aby nasze karty były rozpoznawane jako karty wydane i obsługiwane w walucie PLN. Przepraszamy za zasiniałą sytuację. Zawsze możesz złożyć reklamację, na tak zrealizowaną transakcję.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 10 (10 384 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

Reklamację oczywiście złożyłem, czekam na rozpatrzenie, jednakże nie jest to komfortowa sytuacja.
Odpowiedz
0 Lajków
Rafalski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
26-11-2019
Wiadomość 6 z 10 (10 381 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

[ Edytowane ]
Jest 25.01.2020 a problem nadal występuje, w sklepach płacąc karta kredytowa ing, naliczyło mi wszystko w euro. Niektóre terminale wyświetlały opcje pln i eur, inne nie. Kuriozalne już było jak wybrałem pln a naliczyło w euro. Co się tam U was dzieje?!
Odpowiedz
0 Lajków
pk85
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-01-2020
Wiadomość 7 z 10 (9 823 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

Witam !

Żona właśnie uruchomiła kartę kredytową ING za każdym razem przy płatności jest to samo pytanie o walutę.

Sprawa jest irytująca Bank powinien zająć się sprawą jak najszybciej i podejść do tematu poważnie

Odpowiedz
0 Lajków
Rpiekny
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
2
12-03-2018
Wiadomość 8 z 10 (9 788 wyświetleń)

Re: Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

Witaj,
tę sprawę traktujemy bardzo poważnie. Wynika ona z braku aktualizacji ustawień terminali płatniczych przez instytucję, która zarządza tymi terminalami. Zgłosiliśmy im już to. Liczymy, ze uda nam się jak najszybciej to wyjaśnić.
Ze swojej strony pozostaje mi przeprosić za utrudnienia w korzystaniu z karty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 9 z 10 (9 703 wyświetleń)

Re: Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

Kilkakrotnie miałem to samo, przy transakcjach bez pinu od razu szło w EUR, ale ING bardzo szybko rozpatruje pozytywnie te reklamacje.

Odpowiedz
0 Lajków
guren
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
41
3
08-04-2017
Wiadomość 10 z 10 (9 296 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy