Odpowiedz

Brak pieniędzy po kantorze

Witam, wymienilem dzis w kantorze ING Euro na Polskie. Wiem że realizujecie odnie pon do soboty do godziny 20:00.
Jest sobota, przelew własny zleciłem o 13.
Jest 16 a złotówek dalej nie mam.
Odpowiedz
0 Lajków
Kruszom1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
01-02-2020
Wiadomość 1 z 4 (2 906 wyświetleń)

Re: Brak pieniędzy po kantorze

Proszę zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 32 357 00 69 (infolinia całodobowa). Sprawdzimy w systemie dlaczego jeszcze nie masz tych pieniędzy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (2 906 wyświetleń)

Re.: Brak pieniędzy po kantorze

Nie zadzwonię, gdyż jestem zagranicą i dlatego przelewalem euro na pln zeby doładować konto ttelefoniczne.
Prosze o pomoc...
Odpowiedz
0 Lajków
Kruszom1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
01-02-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 903 wyświetleń)

Re: Re.: Brak pieniędzy po kantorze

Napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Moje ING. Tam też będziemy mogli sprawdzić ten przelew



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (2 901 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy