01-02-2020 15:47
01-02-2020 15:52
Proszę zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 32 357 00 69 (infolinia całodobowa). Sprawdzimy w systemie dlaczego jeszcze nie masz tych pieniędzy
01-02-2020 16:02
01-02-2020 16:08
Napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Moje ING. Tam też będziemy mogli sprawdzić ten przelew
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |