Płatności

Odpowiedz

Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

[ Edytowane ]

W ostatnim czasie w kilku sieciach sklepów (np. w Lidlu) przy płatności kartą kredytową ING terminal pyta o walutę (PLN, czy EUR). Tego pytania nie ma, gdy płacę kartą wystawioną przez inny bank, więc w jakiś sposób związane to jest z kartą lub z wystawcą karty.

Jest to trochę kłopotliwe, gdyż łatwo o pomyłkę i w konsekwencji podwójne przewalutowanie transakcji.

Czy nie można tej opcji wyłączyć?

Odpowiedz
0 Lajków
JarekB
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
14-09-2018
Wiadomość 1 z 10 (12 243 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

@JarekB Docierają do nas zapytania od klientów w tym temacie. Rzeczywiście część terminali pyta nasze klientów korzystających z naszych kart kredytowych o przewalutowanie transakcji. Czekamy na informację od Visy, co możemy zrobić w tym temacie. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 10 (12 149 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

[ Edytowane ]
Dokładnie coraz częściej terminale pytają o wybór płatności PLN czy Euro, w moim przypadku dzieje się tak z Kartą Kredytową ING, z debetową jest O.K.
Płatności kartami innych banków są O.K.
Natomiast w dniu 13.12.2019 r. przy płatności KK ING dość że nie było pytania o wybór waluty to dodatkowo transakcka została wykonana w euro a następnie przewalutowana na PLN, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w Polsce, więc coś nie do końca jest dobrze z Państwa kartami.
Ja rezygnuje z KK ING ponieważ nie mam zamiaru się zastanawiać płacąc w Polsce w jakiej walucie zostanie rozliczona moja transakcja.
Odpowiedz
0 Lajków
Rafalski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
26-11-2019
Wiadomość 3 z 10 (11 729 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

Dokładnie coraz częściej terminale pytają o wybór płatności PLN czy Euro, w moim przypadku dzieje się tak w przypadku Karty Kredytowej ING, debetowa nie.
Płatności kartkami innych banków są O.K.
Natomiast w dniu 13.12.2019 r. Płatność KK ING dość że nie było pytania o wybór waluty to dodatkowo transakcka została wykonana w euro a następnie przewalutowana na PLN, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w Polsce, więc coś nie do końca jest z Państwa kartami.
Ja rezygnuje z KK ING ponieważ nie mam zamiaru się zastanawiać płacąc w Polsce w jakiej walucie zostanie rozliczona moja transakcja.
Odpowiedz
0 Lajków
Rafalski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
26-11-2019
Wiadomość 4 z 10 (11 730 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

@Rafalski znamy opisane działanie. Podjęliśmy już wszelkie kroki, aby nasze karty były rozpoznawane jako karty wydane i obsługiwane w walucie PLN. Przepraszamy za zasiniałą sytuację. Zawsze możesz złożyć reklamację, na tak zrealizowaną transakcję.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 10 (11 626 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w Posce, pytanie o przewalutowanie.

Reklamację oczywiście złożyłem, czekam na rozpatrzenie, jednakże nie jest to komfortowa sytuacja.
Odpowiedz
0 Lajków
Rafalski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
26-11-2019
Wiadomość 6 z 10 (11 623 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

[ Edytowane ]
Jest 25.01.2020 a problem nadal występuje, w sklepach płacąc karta kredytowa ing, naliczyło mi wszystko w euro. Niektóre terminale wyświetlały opcje pln i eur, inne nie. Kuriozalne już było jak wybrałem pln a naliczyło w euro. Co się tam U was dzieje?!
Odpowiedz
0 Lajków
pk85
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-01-2020
Wiadomość 7 z 10 (11 065 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

Witam !

Żona właśnie uruchomiła kartę kredytową ING za każdym razem przy płatności jest to samo pytanie o walutę.

Sprawa jest irytująca Bank powinien zająć się sprawą jak najszybciej i podejść do tematu poważnie

Odpowiedz
0 Lajków
Rpiekny
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
2
12-03-2018
Wiadomość 8 z 10 (11 030 wyświetleń)

Re: Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

Witaj,
tę sprawę traktujemy bardzo poważnie. Wynika ona z braku aktualizacji ustawień terminali płatniczych przez instytucję, która zarządza tymi terminalami. Zgłosiliśmy im już to. Liczymy, ze uda nam się jak najszybciej to wyjaśnić.
Ze swojej strony pozostaje mi przeprosić za utrudnienia w korzystaniu z karty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 9 z 10 (10 945 wyświetleń)

Re: Re.: Płatność kartą w Polsce, pytanie o przewalutowanie.

Kilkakrotnie miałem to samo, przy transakcjach bez pinu od razu szło w EUR, ale ING bardzo szybko rozpatruje pozytywnie te reklamacje.

Odpowiedz
0 Lajków
guren
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
41
3
08-04-2017
Wiadomość 10 z 10 (10 538 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Mam tak samo nie moge sie zalogowac do banku a wpisuje dobry pesel i dobry login (na innym telefonie z androidem tez probowalam i nie dziala na laptopie przez stronę internetową tez nie a mam tam odło...

27-03-2025
Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Proszę o pomoc juz nie raz wpisuje i dobry login i dobry pesel a pisze ze błędny jak to naprawić ? Mam tam pieniądze i ich potrzebuje a nie moge sie zalogować nawet na innym telefonie nie dziala ani n...

27-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

A ja ze tak zapytam posiadam telefon Google Pixel 9 XXL u mnie z tą aktywacją coś jest chyba nie tak w przeciągu powiedzmy miesiąca zdaży się że wyloguje mnie że 4 razy i żąda aktywacji aplikacji doda...

26-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy